קהילות פורומים, הורדות, יעוץ ותמיכה


אשכולות דומים

  1. [דיון] הגיבור שלכם מ Fable:The Lost Chapters
    על ידי Jack בפורום תמיכה טכנית במשחקים
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 07-08-2008, 18:07
  2. תגובות: 18
    הודעה אחרונה: 19-05-2008, 14:49
  3. [דיון]התמונות שלכם מפייבל
    על ידי Ansem בפורום תמיכה טכנית במשחקים
    תגובות: 23
    הודעה אחרונה: 08-09-2005, 17:38
  4. [דיון] אדריאנו החלוץ הכי טוב בעולם?
    על ידי British_Bloke בפורום כדורגל
    תגובות: 30
    הודעה אחרונה: 06-09-2005, 21:59
  5. דיון סמאקדאון 1/9/05
    על ידי Dave Grohl בפורום היאבקות/WWE
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 06-09-2005, 20:57
+ תגובה לנושא
עמוד 3 מתוך 3 << ראשון 123
מציג תוצאות 31 עד 37 מתוך 37

[דיון]הזיופים של הוודקה - עמוד 3

  1. #31
    מורחקים
    תאריך הצטרפות
    04/2007
    הודעות
    1,070
    לייקים
    0
    נקודות
    331
    משפט מחץ
    בואי ואגלה לך את הסוד שמקל הקסמים

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי vlada1711 צפיה בהודעה
    תקנו אלסקה גם 20 שקל וגם לא מזייפים את זה זה יותר מדי מסריח חחחח
    מה יש לך אלקסה זה רעל עכברים אני מעדיף כבר לשתות חקוי של קגלביץ'

  2. קישורים ממומנים

  3. #32
    paX
    אורח

    ברירת מחדל

    למה סתם לבכות ? לכו תקנו הארק !
    20 שקל ואחלה סטלה שבבוקר מעירה אותך בהרגשה מושלמת ! ! ! !

  4. #33
    משתמש כבוד
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    הודעות
    18,100
    לייקים
    79
    נקודות
    14,058
    משפט מחץ
    לאוניד המשמיד
    מין: נקבה

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי maor_h צפיה בהודעה
    מה יש לך אלקסה זה רעל עכברים אני מעדיף כבר לשתות חקוי של קגלביץ'
    אלסקה זו הוודקה היחידה אי פעם וגם פעם אחרונה אם חושבים על זה שגרמה לי להקיא

  5. #34
    משתמש משקיע
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    הודעות
    3,902
    לייקים
    0
    נקודות
    153
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    וודקה גרגוס,
    יקרה ומשתלמת


  6. #35
    God defend me from my friends ; from my enemies I can defend myself
    שם פרטי
    גל
    תאריך הצטרפות
    06/2005
    הודעות
    9,575
    לייקים
    3
    נקודות
    186
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    וודקה אמיתי לא יקפא אבל מזויף יקפא
    צבא עושים באהבה, או לא עושים בכלל.
    ציטוט נכתב במקור על ידי Aviv.E צפיה בהודעה
    האם יש קונספירציה בפורום משוב שבו "אתם" [ מי שעונה שם הרוב ] החלטתם לענות את המשתמשים בכך שתעלו את הצפיות ולא תענו .. ?

  7. #36
    משתמש משקיע
    שם פרטי
    חגי
    תאריך הצטרפות
    07/2007
    גיל
    32
    הודעות
    3,171
    לייקים
    0
    נקודות
    1,001
    משפט מחץ
    stop trying to be the king cause the ace is back (dr. dre motherfuckers(
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי Human צפיה בהודעה
    וודקה אמיתי לא יקפא אבל מזויף יקפא
    ואם שמו לך וודקה זולה בבקבוק של וודקה יקרה?זה גם לא יקפא וגם לא אמיתי..

  8. #37
    משתמש מתקדם
    תאריך הצטרפות
    06/2008
    הודעות
    567
    לייקים
    0
    נקודות
    0

    ברירת מחדל

    רשום לך עם זה זיוף או לא.. ואם קניתה זיוף ב 70 שקל תחנו אותך ואם קנית ב80 או 60 שקל את המקורי גם תחנו אותך זה צריך לעלות מקורי אני מסיג מסילבר בר ב-55 שקל מקורי..

+ תגובה לנושא
עמוד 3 מתוך 3 << ראשון 123


הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך


כל הזמנים הם לפי GMT +3. השעה כרגע היא 18:39.
מופעל על ידי vBulletin™ © גרסה 4.1, 2011 vBulletin Solutions, Inc. כל הזכויות שמורות.
פעילות הגולשים
אומנות וגרפיקה
מוזיקה
ספורט
סדרות טלוויזיה
סרטים וקולנוע
קנייה ומכירה
רשתות חברתיות
הבורר 3
פורומי פנאי ובידור
סרטים
סדרות
משחקים
דיבורים
אקטואליה
בעלי חיים
בדיחות והומור
משחקי ספורט
הבורר
מחשבים וטכנולוגיה
תמיכה טכנית
חומרה ומודינג
תוכנות להורדה
סלולארי וגאדג'טים
רקעים למחשב
ציוד הקפי למחשב
אבטחת מידע
תכנות ובניית אתרים
כסף ברשת
אייפון
בריאות ואורח חיים
כושר ופיתוח גוף
דיאטה
צבא וגיוס
יעוץ מיני
מה שבלב
אומנות הפיתוי
יהדות
מיסטיקה ורוחניות
אתאיזם ודתות

נושאים: 2,514,152 | הודעות: 8,214,746 | משתמשים: 315,603 | המשתמש החדש ביותר: upizijoj | עיצוב גרפי: סטודיו עודד בביוף | קידוד: rellect