|
|
אם אני מקבל תן גם לעצמך אני אמרתי שוש אתה אמרת ששש אותו דבר
בלה בלה בלה בלה...................בלה
חחחחחחחחח איזה צחוקים הולך להיות בלילה XD
איפה גיא ה****
מה קורה אחים שלו?
תמיר שלח תתוכנה באיסי
לילה טוב כולם
לילה טוב![]()
נו לילה טוב לילה טוב דברו קצת חחח מזה
בלה בלה בלה בלה...................בלה
לילה טוב (:
אני לא ממש נכנס לפורום הזה אז אני לא ממש יודע...
אתם נועצים אשכול בלילה בשביל שכול אחד יוכל להגיד לילה טוב ?!
נראה לי קצת מטומטם אבל בכל זאת...
לילה טוב !
לילה טוב.
לילה טוב לכולם :]