מנהל מעודד ספאם?
חח סתם לילה טוב
מנהל מעודד ספאם?
חח סתם לילה טוב
|
|
לילה טוב
יאאלה מחר אריק זאבי בצלחה לו
באמת בהצלחה.. =]
באיזה שעה הוא?
אני חייב לראות...
הוא הסיכוי היחיד שלנו כמעט למדליית זהב.
תכירו את שמוליק, אבא קנה לי
הוא אוהב במבה, ביסלי ואת עודד מנשה
נכתב במקור על ידי אושרי
שעה 7 היום בבוקר
אני לא אראה אבל אני אשמע שאני יקום בONE נראה כבר מה יהיה.
מישהו רוצה טאקי ?
יש לי כולה 2 נק'![]()
מחר אני קם ב 7 בבוקר רק בשביל לראות את אריק סאמק =\
מי פה??
The Pod
יאאלה חננות לישון
זזתי עם חברים נראה לי צ'או
מה קורה פאינברוש?
הכל טוב?