לחצתי שלח נק' :]
לחצתי שלח נק' :]
חבר אמיתי זה חבר שנותן לך דף גם אחרי שהוא עבר ת'אמצע במחברת.... XD
~אתמול בלילה חיפשתי אותך נואשות~רציתי אותך בין הסדינים~רציתי לחוש אותך קרוב אלי~לישון איתך בלילה מיתחת לשמיכה~איפה היית?!~פיג'מה מפגרת!
|
|
אחד משניכם לא לחץ..
לאדע מי זה,אבל שילחת שניכם תקבלו נקודות.
האא XDD
טוב אז שלח 4 נק', גם 4 לא שלחת לי O:
לחצתי..
שלח נק'..
מתאמן SS/CrossFit כבר 3 שנים..
אני מאמין שכושר הוא המפתח להכל, כל מה שחלמת להשיג אי פעם יופיע יחד עם הכושר.
לא מאמין? נסה אותי...
תגיד להם להביא לך לינק למה למה שהם לחצו בפרטי..
ככה הם בטוח לחצו
לחצתי אחי שלח נקודות
אמרתי לא ללחוץ,אני צריך שתכנסו לאתר ותצאו..לא משהו אחר..