לא משחק בכל זאת מזל"ט
לא משחק בכל זאת מזל"ט
מבינים בכדורסל ? כנסו לכאן ותראו לנו את זה :http://www.iatraf.co.il/showthread.php?t=460885
|
|
תשמע אני עדיין לא מצליח לשחק על HARD זה הורג אותי איך לעזאזל מגיעים לכפתור הכתום?!
אחי אפשר את השם של איזה שיר שם?
אם כן אז יש שם את המילים here i am ואז את הגיטה וכולי תוכל להביא לי את השם?
סימתי על איזי ניסיתי מדיום לא הצלחתי כוסאמק הכפתורים הקטנים האלה אני כל הזמן לוחץ על צבעים אחרים
וואלה מזל טוב אחי
חחח פה, אני עוד לא ב medium חחח
לחופש יש תאריך:
23.10.15
אני על הארד עכשיו מנסה להצליח את הבאטל...
באמת באטל מייאש
על אספרט אני עכשיו תקוע בשיר Cult Of Personality
דבר איתי בפרטי או באייסי 8914253... P:
הלו מישהו?
מישהו יכול לתת לי את השם של השיר?
מזל''ט
חחח גאי
בסוף מצאתי השיר הוא Rock You Like A Hurricane