קהילות פורומים, הורדות, יעוץ ותמיכה


אשכולות דומים

  1. [משחק] האיש שמעליי. (כנסו משחק שווה)
    על ידי KoniMelMel בפורום פריסטייל באטלים
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 02-03-2010, 22:39
  2. [משחק] האיש שמעליי
    על ידי ExcluSive בפורום המשחקייה
    תגובות: 28
    הודעה אחרונה: 08-01-2010, 18:32
  3. [משחק] האיש שמעליי
    על ידי kondofoni בפורום פריסטייל באטלים
    תגובות: 26
    הודעה אחרונה: 13-08-2008, 18:40
  4. [משחקון] באטלים-האיש שמעליי
    על ידי -Fuya בפורום פריסטייל באטלים
    תגובות: 16
    הודעה אחרונה: 04-03-2008, 19:21
  5. משחק - מי שמעליי
    על ידי שרון=] בפורום דיבורים
    תגובות: 90
    הודעה אחרונה: 18-08-2007, 23:09
+ תגובה לנושא
עמוד 6 מתוך 18 << ראשון ... 4567816 ... אחרון >>
מציג תוצאות 76 עד 90 מתוך 261

[משחק] האיש שמעליי - עמוד 6

  1. #76
    משתמש באטרף האוואטר של -Fuya
    שם פרטי
    מקמק
    תאריך הצטרפות
    02/2007
    גיל
    34
    הודעות
    13,040
    לייקים
    25
    נקודות
    10
    משפט מחץ
    עדיף לאבד רגע מהחיים מאשר לאבד שתי רגעים מהחיים
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    אתה טיפש ובגלל זה אני לא מתווכח
    אתה חש פרוע אז סתם ריטלין לוקח
    בביט הזה אני את הכושיליאמא ש'ך פותח
    אתה תקבל דקירות אתה תקרא לי עוד רוצח
    לא ישארו לך דמעות אתה תשאר אצלי סחוט
    אתה תתיבש בגלל הדמעות, ומזה אתה תמות

    מי שלא לחץ על הביצה היום מניאק

    עד מתי נוב 10

  2. קישורים ממומנים

  3. #77
    משתמש משקיע
    שם פרטי
    עידו
    תאריך הצטרפות
    05/2008
    הודעות
    2,701
    לייקים
    1
    נקודות
    10
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    עשיתי שנייה אחרי אייל על קוני ....
    נערך לאחרונה על ידי WeedMe; 31-08-2008 בשעה 17:40. סיבה: עשיתי שנייה אחרי אייל על קוני ....

  4. #78
    Porno Star
    שם פרטי
    טל
    תאריך הצטרפות
    03/2008
    הודעות
    13,191
    לייקים
    50
    נקודות
    271
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    אם מספר הניצחונות היו הריגות הייתי כבר רוצח מטורף
    ואם זה היה בגובה אז אתה לא עובר לי ת'כפכף
    ריטלין אני לוקח, בלי זה הייתי כבר רוצח
    במקום להרוג אותך כל פעם שרואה אותך בך נוגח
    נכנס לביתי, חושב אתה אורח, רואה שאני שם ישר בורח
    יש לך הרבה ריח, כי אתה פאקינג בואש
    ואם הבאטל זה מוזיקה אני מאוד רועש
    ציטוט נכתב במקור על ידי SaYGoDBaY צפיה בהודעה
    יש לי איזה ליקר disaronno ליקר שקדים שבכלל מיצריים אותו ממשמשים נראלי

  5. #79
    משתמש משקיע
    שם פרטי
    עידו
    תאריך הצטרפות
    05/2008
    הודעות
    2,701
    לייקים
    1
    נקודות
    10
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    נו כבר שב בשקט קוני, מה אתה קשור?
    כל באטל שלך אתה מוכיח שאתה בור
    הגיע הזמן שתסגור כבר את הג'ורה
    ואם כב יצא אז את החור מאחורה
    "אני פרסי רומני לא קמצן לא גנב"
    לא מצאת משפט אז העתקת מיואב? {השם הפרטי של "הצל"}
    תאמין לי קוני , אתה חתיכת שובב
    לא כדאי להסתובב אתה תקבל סכין בגב

  6. #80
    משתמש באטרף האוואטר של -Fuya
    שם פרטי
    מקמק
    תאריך הצטרפות
    02/2007
    גיל
    34
    הודעות
    13,040
    לייקים
    25
    נקודות
    10
    משפט מחץ
    עדיף לאבד רגע מהחיים מאשר לאבד שתי רגעים מהחיים
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    מדבר מילים גבוהות חש פה איש מכובד
    אבל נראה כמו מוטציה יותר כמו ילד מעובד
    דפקו BANGBANG וכבר יצאת מהמבחנה
    זה בגלל שאבא ש'ך סרסור, ואמא ש'ך זונה
    חש את עצמך ופותח פה על קונילמל
    תרחם עליו טיפה, כי הוא אחושרמ*** טמבל

    מי שלא לחץ על הביצה היום מניאק

    עד מתי נוב 10

  7. #81
    משתמש משקיע
    שם פרטי
    עידו
    תאריך הצטרפות
    05/2008
    הודעות
    2,701
    לייקים
    1
    נקודות
    10
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    אני אשמע בעצתך ואסיים את הבדיחה,
    כי כמו שהבטחתי היתה פה מריחה
    קוניל'ה פתח פה את הפה בלי להפסיק
    ובלי להעליב, מגעיל כמו צביקה פיק
    לבדיחות שלו יש וותק עד השמיים
    ובתור קטילה אמרתי שיש לו גשר בשיניים
    אז קוני שב בצד עד לפעם הבאה
    כי אתה על הכוונת , אבל בהרגעה

  8. #82
    Porno Star
    שם פרטי
    טל
    תאריך הצטרפות
    03/2008
    הודעות
    13,191
    לייקים
    50
    נקודות
    271
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    איזה ילד מטומטם הייתי אמור להגיב לאייל!!
    ילד סתום התעסקת עם קוני ילד מטורלל,
    למרות שאתה מגודל אתה עדיין מחותל,
    מנוול ומושפל, אתה מוריד את המורל וחבל,
    משחק אותה מצחיק שם בחתימה את קישקשתא,
    מהיום ועד הלילה אתה אוכל מכות כי ביקשת
    ציטוט נכתב במקור על ידי SaYGoDBaY צפיה בהודעה
    יש לי איזה ליקר disaronno ליקר שקדים שבכלל מיצריים אותו ממשמשים נראלי

  9. #83
    משתמש באטרף האוואטר של -Fuya
    שם פרטי
    מקמק
    תאריך הצטרפות
    02/2007
    גיל
    34
    הודעות
    13,040
    לייקים
    25
    נקודות
    10
    משפט מחץ
    עדיף לאבד רגע מהחיים מאשר לאבד שתי רגעים מהחיים
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    עכשיו קוני, אין לך מושג כמה אני מאושר
    עכשיו סוףסוף אני כותב על הילד המגושר
    בפנים משתכבה וכאן מלכלך, בלי להתביש
    זה בסדר ככה ילדי הכאפות, וזה מה שיש
    חפש פורום אחר להיות בו כי כל פה אתה אסון
    החרוזים ש'ך לא שווים שקל, ואפילו לא ג'יטון(כסף מדומה)

    מי שלא לחץ על הביצה היום מניאק

    עד מתי נוב 10

  10. #84
    משתמש משקיע
    שם פרטי
    עידו
    תאריך הצטרפות
    05/2008
    הודעות
    2,701
    לייקים
    1
    נקודות
    10
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי Konilemel צפיה בהודעה
    איזה ילד מטומטם הייתי אמור להגיב לאייל!!
    ילד סתום התעסקת עם קוני ילד מטורלל,
    למרות שאתה מגודל אתה עדיין מחותל,
    מנוול ומושפל, אתה מוריד את המורל וחבל,
    משחק אותה מצחיק שם בחתימה את קישקשתא,
    מהיום ועד הלילה אתה אוכל מכות כי ביקשת
    ד"א הגבתי לאייל תראה שורה ראשונה, אבל זה גלש אלייך

  11. #85
    Porno Star
    שם פרטי
    טל
    תאריך הצטרפות
    03/2008
    הודעות
    13,191
    לייקים
    50
    נקודות
    271
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    wtf??? פירסמת את שלי o.0
    ציטוט נכתב במקור על ידי SaYGoDBaY צפיה בהודעה
    יש לי איזה ליקר disaronno ליקר שקדים שבכלל מיצריים אותו ממשמשים נראלי

  12. #86
    משתמש משקיע
    שם פרטי
    עידו
    תאריך הצטרפות
    05/2008
    הודעות
    2,701
    לייקים
    1
    נקודות
    10
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    עוד פעם אתה לא סגרנו ת'נושא?
    אני רואה אתה חרשן ולא זז מהכיסא
    אתה סתם מחרטט ואני כבר מנוסה
    אז תצא מהבועה כי אני את אמש'ך עושה
    מנסה לכתוב פה דיסים בלי משמעות
    סוף סוף יצא לו באטל והופ - הלך כפות
    אז פעם הבאה שתזיין לי את המוח
    כדאי לך לברוח אני אשתיק אותך בכוח

  13. #87
    משתמש משקיע האוואטר של Mr Hardal
    שם פרטי
    ליאור
    תאריך הצטרפות
    05/2008
    הודעות
    4,221
    לייקים
    179
    נקודות
    729
    משפט מחץ
    קשה יש רק בסודוקו - וגם אותו פותרים
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    שוב פעם המתחיל מדבר כמו ותיק
    משחק אותה חכם, אבל את קוני מעתיק
    אז תקשיב לי טוב, לא יעזרו פה חיקויים
    אני מפוצץ אותך בטיל, ונגמרו הסיכויים
    אז כדאי לך להתחפף, כי אתה פה רק הורס
    אתה סתם בכיין קטן, עוד דיס שלי אתה קורס
    ציטוט נכתב במקור על ידי Youngik צפיה בהודעה
    חח פעם הייתה איזה שיחה אחת בין שמן (אני לא גזעני הוא באמת שמן) לבין חבר שלי

  14. #88
    משתמש באטרף האוואטר של -Fuya
    שם פרטי
    מקמק
    תאריך הצטרפות
    02/2007
    גיל
    34
    הודעות
    13,040
    לייקים
    25
    נקודות
    10
    משפט מחץ
    עדיף לאבד רגע מהחיים מאשר לאבד שתי רגעים מהחיים
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    1111 הודעות ליאור

    בקיצור אני רוצה להעביר לך דבר אחד
    שכולם פה איתי ואתה תמיד תהיה לבד
    אז תפסיק לחשוב שמישהו תופס ממך חבר
    גם אני לא, תופס ממך רק אח ולא דבר אחר
    אתה חש פה עבריין וכל היום רק מדבר
    עד שיבוא מישהו ויהרוג אותך יא מפגר

    (הכל בגדר צחוק)

    מי שלא לחץ על הביצה היום מניאק

    עד מתי נוב 10

  15. #89
    משתמש משקיע האוואטר של Mr Hardal
    שם פרטי
    ליאור
    תאריך הצטרפות
    05/2008
    הודעות
    4,221
    לייקים
    179
    נקודות
    729
    משפט מחץ
    קשה יש רק בסודוקו - וגם אותו פותרים
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    מדבר על משפחה, גם אני לא מתלהב ממך
    משחק אותה ערס, אבל אתה סתם צעצוע (ערס צעצוע)
    אז אל תריב איתי, אתה תגמור בתור פצוע
    אומנם אתה גדול, אבל המוח ש'ך קטן
    הילד כ"כ הומו, מקבל מאחור כמו פטאן
    אני לא אמשיך לצחוק עלייך, בכל זאת הכל לפאן XD
    ציטוט נכתב במקור על ידי Youngik צפיה בהודעה
    חח פעם הייתה איזה שיחה אחת בין שמן (אני לא גזעני הוא באמת שמן) לבין חבר שלי

  16. #90
    משתמש משקיע
    שם פרטי
    עידו
    תאריך הצטרפות
    05/2008
    הודעות
    2,701
    לייקים
    1
    נקודות
    10
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    הינה מר חרדל שמדבר פה על אחיו
    יאללה כבר תשתוק אל תפתח את הריב
    כותב פה על פטאן וחושב שהוא מרהיב
    אבל כולנו פה יודעים שבתחת הוא נדיב
    הוא נותן לבנים ועל ועליהם הוא חביב
    נו טוב ככה זה כשאוהדים מכבי תל אביב
    נערך לאחרונה על ידי WeedMe; 03-09-2008 בשעה 21:40.

+ תגובה לנושא


הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך


כל הזמנים הם לפי GMT +3. השעה כרגע היא 09:45.
מופעל על ידי vBulletin™ © גרסה 4.1, 2011 vBulletin Solutions, Inc. כל הזכויות שמורות.
פעילות הגולשים
אומנות וגרפיקה
מוזיקה
ספורט
סדרות טלוויזיה
סרטים וקולנוע
קנייה ומכירה
רשתות חברתיות
הבורר 3
פורומי פנאי ובידור
סרטים
סדרות
משחקים
דיבורים
אקטואליה
בעלי חיים
בדיחות והומור
משחקי ספורט
הבורר
מחשבים וטכנולוגיה
תמיכה טכנית
חומרה ומודינג
תוכנות להורדה
סלולארי וגאדג'טים
רקעים למחשב
ציוד הקפי למחשב
אבטחת מידע
תכנות ובניית אתרים
כסף ברשת
אייפון
בריאות ואורח חיים
כושר ופיתוח גוף
דיאטה
צבא וגיוס
יעוץ מיני
מה שבלב
אומנות הפיתוי
יהדות
מיסטיקה ורוחניות
אתאיזם ודתות

נושאים: 2,514,243 | הודעות: 8,214,837 | משתמשים: 315,603 | המשתמש החדש ביותר: upizijoj | עיצוב גרפי: סטודיו עודד בביוף | קידוד: rellect