אתה טיפש ובגלל זה אני לא מתווכח
אתה חש פרוע אז סתם ריטלין לוקח
בביט הזה אני את הכושיליאמא ש'ך פותח
אתה תקבל דקירות אתה תקרא לי עוד רוצח
לא ישארו לך דמעות אתה תשאר אצלי סחוט
אתה תתיבש בגלל הדמעות, ומזה אתה תמות
|
|
עשיתי שנייה אחרי אייל על קוני ....
נערך לאחרונה על ידי WeedMe; 31-08-2008 בשעה 17:40. סיבה: עשיתי שנייה אחרי אייל על קוני ....
אם מספר הניצחונות היו הריגות הייתי כבר רוצח מטורף
ואם זה היה בגובה אז אתה לא עובר לי ת'כפכף
ריטלין אני לוקח, בלי זה הייתי כבר רוצח
במקום להרוג אותך כל פעם שרואה אותך בך נוגח
נכנס לביתי, חושב אתה אורח, רואה שאני שם ישר בורח
יש לך הרבה ריח, כי אתה פאקינג בואש
ואם הבאטל זה מוזיקה אני מאוד רועש
נו כבר שב בשקט קוני, מה אתה קשור?
כל באטל שלך אתה מוכיח שאתה בור
הגיע הזמן שתסגור כבר את הג'ורה
ואם כב יצא אז את החור מאחורה
"אני פרסי רומני לא קמצן לא גנב"
לא מצאת משפט אז העתקת מיואב? {השם הפרטי של "הצל"}
תאמין לי קוני , אתה חתיכת שובב
לא כדאי להסתובב אתה תקבל סכין בגב
אני אשמע בעצתך ואסיים את הבדיחה,
כי כמו שהבטחתי היתה פה מריחה
קוניל'ה פתח פה את הפה בלי להפסיק
ובלי להעליב, מגעיל כמו צביקה פיק
לבדיחות שלו יש וותק עד השמיים
ובתור קטילה אמרתי שיש לו גשר בשיניים
אז קוני שב בצד עד לפעם הבאה
כי אתה על הכוונת , אבל בהרגעה
עוד פעם אתה לא סגרנו ת'נושא?
אני רואה אתה חרשן ולא זז מהכיסא
אתה סתם מחרטט ואני כבר מנוסה
אז תצא מהבועה כי אני את אמש'ך עושה
מנסה לכתוב פה דיסים בלי משמעות
סוף סוף יצא לו באטל והופ - הלך כפות
אז פעם הבאה שתזיין לי את המוח
כדאי לך לברוח אני אשתיק אותך בכוח
הינה מר חרדל שמדבר פה על אחיו
יאללה כבר תשתוק אל תפתח את הריב
כותב פה על פטאן וחושב שהוא מרהיב
אבל כולנו פה יודעים שבתחת הוא נדיב
הוא נותן לבנים ועל ועליהם הוא חביב
נו טוב ככה זה כשאוהדים מכבי תל אביב
נערך לאחרונה על ידי WeedMe; 03-09-2008 בשעה 21:40.