|
|
טוב דיי רוצה להתנתק מהבית ספר עזבו אתכם מזה עושה וזה בטוח הראו עכשיו כתבה שזה בטוח..
מצד אחד מפחיד מצד שני לא יהיה יותר בית ספר![]()
'אתם חייבים לחזור'
'אתם חייבים לחזור'
מישהו ישאר ויגיד את זה ככה כולם יחזרו כמו בפיג'מות
באמת לדעתי צריך לנעוץ את זה כמו אשכולילה..כי הספימו פה את הנשמה.. חח לא רק אני...