וואו, הייתי דג פעם, צריך חבל לא מוט דיג..שאפו אחי, דג רצחני.
וואו, הייתי דג פעם, צריך חבל לא מוט דיג..שאפו אחי, דג רצחני.
|
|
איזה דג!
איזה מניאק אתה יש לך ייאכטה
שווה לנסות! ^^^
rotem55 לשעבר.
פתגם חכם אומר:אף פעם אל תתווכח עם אידיוט. הוא רק יגרור
אותך לרמה שלו, ואז ינצח אתך בזכות הניסיון .
זה לא 30 קילו זה גג 15
ואני, חבר שלי ואבא שלו תפסנו לפני שבוע 8.5 קילו
תמונה בהזדמנות
נערך לאחרונה על ידי Nestle; 21-09-2008 בשעה 21:39.
Keep the blue side up.i
Holy fuck.:/
.The pure and simple truth is rarely pure and oh, never so simple
נראה כמו בית החרושת לעננים פשט את הרגל
או לפחות את עורו-
מפאת חוסר ביקוש,
והכל מתפרק עלינו.
קודם כל חרדל יא מוגבל שכלית, רשום לי בפרופיל שאתה רואה בהודעה שלי "חגי"
כמה טמבל אתה צריך להיות כדי לרשום "חגאי"?!
אגב, בלוף, זה חכה ולא חקה.
ומאיפה יש לכם 150 אלף דולר על יאכטה!?
Life isn't about finding yourself. Life is about creating yourself
חולצות ובלייזרים אלגנט :
http://www.iatraf.co.il/showthread.php?t=878363
דג נדיר, כל הכבוד אחי, היה שווה לדוג)
פשש אתה ואבא שלך בטח טובים מאוד בדיג
בברכה,עמית.
"בְּרֵאשִׁית, בָּרָא אֱלֹהִים, אֵת הַMETAL, וְאֵת DAVE MUSTAINEוְהָאָרֶץ, הָיְתָה תֹהוּ וָבֹהוּ, וְPOP, עַל-פְּנֵי תְהוֹםוְרוּחַ הַMETAL, מְרַחֶפֶת עַל-פְּנֵי הַמָּיִםיֹּאמֶר אֱלֹהִים, יְהִי HEADBANG; וַיְהִי-HEADBANGוַיַּרְא אֱלֹהִים אֶת-הָHEADBANG, כִּי-טוֹב; וַיַּבְדֵּל אֱלֹהִים, בֵּין METAL וּבֵין POP"
:X
תנו לדגים לחיות![]()
הורדות מוזיקה:
Psychedelic Trance | Progressive Trance | Dubstep | Brostep | Electro House |Complextro | Dance Music
פייי יאללה 30 קילו דג?
איך הצלחתם אני זוכר פעם דגתי עם רולר כל פעם עד שהיה דג הוא לפעמים קרע את החוט או הצליח לברוח.
30 קילו הצלחתם? יפה יפה
פייייייייייייי שלח לי חתיכה ממנו..![]()
בתהליכי פרישה מאטרף.