http://www.iatraf.co.il/member.php?u=104172
השם משתמש שלו זה nisim11
הוא פרץ לי למשתמש סטים בקונטר
רציתי להחליף איתו על מספר אייסי של 7 ספרות :/
סמכתי עליו והבאתי לו ראשון :[ ואז הוא פרץ לי
http://www.iatraf.co.il/member.php?u=104172
השם משתמש שלו זה nisim11
הוא פרץ לי למשתמש סטים בקונטר
רציתי להחליף איתו על מספר אייסי של 7 ספרות :/
סמכתי עליו והבאתי לו ראשון :[ ואז הוא פרץ לי
בקרוב חתימה ( :בברכה , עמית אוחנה.
|
|
מזה פרץ לך? אתה הבאת לו, הוא נכנס.
אזהרה*
ואסור להחליף :\
מה זה משנה עם זה נקודות או משתמש?!
בקרוב חתימה ( :בברכה , עמית אוחנה.
סליחה על הדאבל וזה ניקרא פריצה
כי אני סמכתי עליו שהוא יביא לי את המספר
אל תסמכו עליו
בקרוב חתימה ( :בברכה , עמית אוחנה.
בואנה יחתיכת זין אבא שלך הומו יחסר זין
בקרוב חתימה ( :בברכה , עמית אוחנה.
*אזהרה
דבר שני אסור להחליף , דבר שלישי אם זה קרה מחוץ לתחומי אטרף אז זה כבר לא עייננו , אגב יש אנשים המנצלים שאסור להחליף ועיסקעות מחוץ לאטרף וככה הם גונבים והם יודעים שלא יקרה כלום .
פעם הבאה תברר עם מי אתה מחליף...
אסור להחליף, אין לך 250 הודעות, או גישה לעשינו עסק, והעסקה לא בוצעה בפורום.
עוד משהו?
Life isn't about finding yourself. Life is about creating yourself
חולצות ובלייזרים אלגנט :
http://www.iatraf.co.il/showthread.php?t=878363
נדפקת אחי.
בברכה,עמית.