קהילות פורומים, הורדות, יעוץ ותמיכה


אשכולות דומים

  1. <<~~הצבעה לתחרות ציורים~~>>
    על ידי Sapaki בפורום דיבורים
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 16-02-2006, 15:27
  2. הייי.. חדשה פה..:)
    על ידי טל המאאגניבה בפורום דיבורים
    תגובות: 49
    הודעה אחרונה: 01-02-2006, 17:51
  3. מחפש ת'צייר שצייר ציורים מהתנ"ך
    על ידי جܧٹξლąი בפורום דיבורים
    תגובות: 12
    הודעה אחרונה: 15-09-2005, 23:57
+ תגובה לנושא
מציג תוצאות 1 עד 9 מתוך 9

[ציורים]הייי...

  1. #1
    משתמש כבוד האוואטר של Shimda
    שם פרטי
    שמעון
    תאריך הצטרפות
    02/2007
    גיל
    36
    הודעות
    4,427
    לייקים
    0
    נקודות
    0
    משפט מחץ
    Watching eyes on you...oO
    מין: זכר

    ברירת מחדל [ציורים]הייי...

    מה קורה אנשים ??
    לא הייתי פה מלאאאא זמן עקב לחץ בלימודים ועוד מלא סיבות שאני לא אפרט כרגע...
    אבל לא הפסקתי לצייר במשך הזמן הזה,אז הנה כמה ציורים וסקצ'ים של התקופה האחרונה

    american crimeעבודה חדשה)
    סרט מרגש ממליץ לכל מי שלא ראה לראות עוד היום!!
    http://shimda.deviantart.com/art/ame...rime-101261581

    http://shimda.deviantart.com/art/eyes-96381725

    http://shimda.deviantart.com/art/from-life-1-101111102

    http://shimda.deviantart.com/art/ske...t-11-100549107

    http://shimda.deviantart.com/art/pink-dream-100809557

    http://shimda.deviantart.com/art/chihuahuasaur-99534501

    http://shimda.deviantart.com/art/untiteld-100439924

    http://shimda.deviantart.com/art/horse-wip-99022226

    http://shimda.deviantart.com/art/wip...tress-99022290

    http://shimda.deviantart.com/art/wip...anna-101158953

    אמממ וזהו היה נחמד לקפוץ..







  2. קישורים ממומנים

  3. #2

    ברירת מחדל

    אתה שמןןןן.(:
    לא ציירת לי ג'ניפר גרר.
    חוץ מזה שהסוס בציור הראשון נראה כמו גמל, היית ונשארת תותח.




    תמשיך את הסוס,
    ואגב,
    אהבתי מאוד את ה-Pink dream.
    נערך לאחרונה על ידי Summer; 20-10-2008 בשעה 16:07.

    .The pure and simple truth is rarely pure and oh, never so simple

    נראה כמו בית החרושת לעננים פשט את הרגל

    או לפחות את עורו-

    מפאת חוסר ביקוש,
    והכל מתפרק עלינו.

  4. #3
    משתמש "כבוד" האוואטר של פרסי קלאסי
    שם פרטי
    שאולי
    תאריך הצטרפות
    08/2007
    הודעות
    7,384
    לייקים
    306
    נקודות
    373

    ברירת מחדל

    shimda איפה נעלמתתתתתתתתתתתת

  5. #4
    משתמש כבוד האוואטר של SoL
    תאריך הצטרפות
    04/2008
    גיל
    32
    הודעות
    9,050
    לייקים
    103
    נקודות
    100
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    אחלה ציורים, קצת לחדד את הגבולות , ממש טוב!

  6. #5
    משתמש כבוד האוואטר של B1ackSn0w
    שם פרטי
    שחף
    תאריך הצטרפות
    11/2007
    גיל
    33
    הודעות
    10,887
    לייקים
    15
    נקודות
    319
    משפט מחץ
    תעשו אהבה ולא מלחמה קונדום יותר זול מחומר נפץ!
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    בציור הלפני אחרון הפרצוף שלה טיפה מעוות, ובציור האחרון נראה כאילו השיער גזור מאיפה שהוא

    חוץ מזה, תותח על.
    תכירו את שמוליק, אבא קנה לי

    הוא אוהב במבה, ביסלי ואת עודד מנשה


    ציטוט נכתב במקור על ידי אושרי
    לפני כל יום שהיינו הולכים לישון אבאלה שלי היה בא מרביץ לנו בחורף להריץ דם בגוף כי היה קר זה היה כואב אבל מחמם וגם מרדים

  7. #6
    משתמש כבוד האוואטר של Shimda
    שם פרטי
    שמעון
    תאריך הצטרפות
    02/2007
    גיל
    36
    הודעות
    4,427
    לייקים
    0
    נקודות
    0
    משפט מחץ
    Watching eyes on you...oO
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי Summer צפיה בהודעה
    אתה שמןןןן.(:
    לא ציירת לי ג'ניפר גרר.
    חוץ מזה שהסוס בציור הראשון נראה כמו גמל, היית ונשארת תותח.




    תמשיך את הסוס,
    ואגב,
    אהבתי מאוד את ה-Pink dream.
    אוווההה ג'ניפר כמה זמן לא שמעתי תשם שלה,כשאני יימצא זמן פנוי אני מבטיח שאצייר לך אותה...
    המחשב שלי ננגע בוירוס ונאלצתי לפרמט אותו,לא גיביתי את כל הקבצים החשובים שהיו במחשב כולל כל הפי אס די תקייה בגודל של 60 ג'יגה כמעט,ככה שאני לא אוכל להמשיך את הסוס..
    החלום הוורוד הוא באמת אחת מהעבודות היפות שלי.

    ציטוט נכתב במקור על ידי SalaMan צפיה בהודעה
    אחלה ציורים, קצת לחדד את הגבולות , ממש טוב!
    תודה לך







  8. #7

    ברירת מחדל

    לא יאומן.
    אחח, אני ממליצה על My book.
    500 ג'יגה.. וואלה,
    תשכח מכל הצרות שלך בייב. D:

    מה ככה,
    מה איתך חוצמיזה?

    .The pure and simple truth is rarely pure and oh, never so simple

    נראה כמו בית החרושת לעננים פשט את הרגל

    או לפחות את עורו-

    מפאת חוסר ביקוש,
    והכל מתפרק עלינו.

  9. #8
    משתמש כבוד ומעצב
    זוכה ליגת חתימות חורף 2010
    האוואטר של ToMeR
    תאריך הצטרפות
    09/2007
    הודעות
    13,127
    לייקים
    7
    נקודות
    13,461
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    שימדה יתותח :]
    שנים לא היית פה ..
    מה נשמע?

  10. #9

    ברירת מחדל

    לאחרונה יש צוואר שמן XD

+ תגובה לנושא


הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך


כל הזמנים הם לפי GMT +3. השעה כרגע היא 19:27.
מופעל על ידי vBulletin™ © גרסה 4.1, 2011 vBulletin Solutions, Inc. כל הזכויות שמורות.
פעילות הגולשים
אומנות וגרפיקה
מוזיקה
ספורט
סדרות טלוויזיה
סרטים וקולנוע
קנייה ומכירה
רשתות חברתיות
הבורר 3
פורומי פנאי ובידור
סרטים
סדרות
משחקים
דיבורים
אקטואליה
בעלי חיים
בדיחות והומור
משחקי ספורט
הבורר
מחשבים וטכנולוגיה
תמיכה טכנית
חומרה ומודינג
תוכנות להורדה
סלולארי וגאדג'טים
רקעים למחשב
ציוד הקפי למחשב
אבטחת מידע
תכנות ובניית אתרים
כסף ברשת
אייפון
בריאות ואורח חיים
כושר ופיתוח גוף
דיאטה
צבא וגיוס
יעוץ מיני
מה שבלב
אומנות הפיתוי
יהדות
מיסטיקה ורוחניות
אתאיזם ודתות

נושאים: 2,513,317 | הודעות: 8,213,911 | משתמשים: 315,603 | המשתמש החדש ביותר: upizijoj | עיצוב גרפי: סטודיו עודד בביוף | קידוד: rellect