קהילות פורומים, הורדות, יעוץ ותמיכה


אשכולות דומים

  1. [דיון] GTA IV-משחק חדש
    על ידי DoctorCool בפורום Grand Theft Auto
    תגובות: 31
    הודעה אחרונה: 13-12-2007, 01:19
  2. [דיון]GTA-סאדם חוסיין
    על ידי DoctorCool בפורום דיבורים
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 19-11-2007, 19:03
  3. [דיון]GTA SA MP
    על ידי DoctorCool בפורום Grand Theft Auto
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 19-11-2007, 17:34
  4. [דיון] GTA General
    על ידי -Bar- בפורום GTA
    תגובות: 13
    הודעה אחרונה: 14-11-2007, 15:23
  5. [דיון] GTA: San Andreas
    על ידי -Bar- בפורום GTA
    תגובות: 10
    הודעה אחרונה: 05-10-2007, 22:50
+ תגובה לנושא
עמוד 4 מתוך 11 << ראשון ... 23456 ... אחרון >>
מציג תוצאות 46 עד 60 מתוך 155

[דיון] GTA IV אך ורק פה. - עמוד 4

  1. #46
    משתמש משקיע
    it's just me
    האוואטר של ๖ۣۜAnton
    שם פרטי
    אנטון
    תאריך הצטרפות
    05/2008
    גיל
    35
    הודעות
    5,419
    לייקים
    0
    נקודות
    0
    משפט מחץ
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי U2tr4x צפיה בהודעה
    מה הבעיה אנטון תעשה גיבוי של הקבצים שאתה הולך להחליף ותשים את הקראק.. אם לא עובד תחזיר את מה שהיה לך
    זה מה שאני הולך לעשות כשאני יוריד את המשחק חח

  2. קישורים ממומנים

  3. #47
    משתמש ותיק האוואטר של U2tr4x
    שם פרטי
    ::::::::::
    תאריך הצטרפות
    08/2006
    הודעות
    6,259
    לייקים
    1
    נקודות
    1
    משפט מחץ
    sup my nigga?
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    מהההה עוד לא הורדתההההה?????
    LOL
    לי יורד עוד
    11 דקוות בערךךך D

  4. #48
    משתמש משקיע
    it's just me
    האוואטר של ๖ۣۜAnton
    שם פרטי
    אנטון
    תאריך הצטרפות
    05/2008
    גיל
    35
    הודעות
    5,419
    לייקים
    0
    נקודות
    0
    משפט מחץ
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי U2tr4x צפיה בהודעה
    מהההה עוד לא הורדתההההה?????
    LOL
    לי יורד עוד
    11 דקוות בערךךך D
    כי זה בגלל יהונתן הטמבל הזה דפק אותי לפני זה הוא נתן לי הורדה של גירסה לא אמיתית ועכשיו הוא בזבז לי 20GB במשתמש בVIP FILE ועכשיו אני צריך לחכות למחר (להיום ב12:00)

    ישך איסי? לא עונים לנו עם הקראק עובד או לא אז אתה תהיה העכבר ניסויים שלי חחח
    נערך לאחרונה על ידי ๖ۣۜAnton; 04-12-2008 בשעה 19:46.

  5. #49

    ברירת מחדל

    שאלה...בקשר לקודים...
    ראיתי שאם אני מכניס קוד אני מפסיד ARCHIVMENTS
    למה הם מתכוונים??

  6. #50
    משתמש משקיע
    it's just me
    האוואטר של ๖ۣۜAnton
    שם פרטי
    אנטון
    תאריך הצטרפות
    05/2008
    גיל
    35
    הודעות
    5,419
    לייקים
    0
    נקודות
    0
    משפט מחץ
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי kababar צפיה בהודעה
    שאלה...בקשר לקודים...
    ראיתי שאם אני מכניס קוד אני מפסיד ARCHIVMENTS
    למה הם מתכוונים??
    ישך מקוורי?
    ARCHIVMENTS נראה לי זה כמו בונוסים כאלה

  7. #51

    ברירת מחדל

    לא...הורדתי מTL
    אם הארצ'יבמנטס הם סתם מדליות כאלה אני אשתמש בקודים...אבל אם הם משימות מיחודות או משהו אז אני לא...אם מישהו יודע מה הם בבקשה שיגיד...

  8. #52
    משתמש ותיק האוואטר של U2tr4x
    שם פרטי
    ::::::::::
    תאריך הצטרפות
    08/2006
    הודעות
    6,259
    לייקים
    1
    נקודות
    1
    משפט מחץ
    sup my nigga?
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    טוב שיחקתי ככה שעה וחצי אני במשימה חמש
    משחק ליגההההההההההההההההההההההההההההההההההההה הה
    וארצ'יבמאנטס זה סתם מדליות
    נערך לאחרונה על ידי U2tr4x; 04-12-2008 בשעה 22:27.

  9. #53

    ברירת מחדל

    גם אני חשבתי שזה סתם מדליות אבל יש לזה ממש שמות של משימות וחיפשתי איפה יש מדליות בSTATS או איפשהו..וכלום...לא מצאתי איפה יש פרסים או משהו...

  10. #54
    משתמש ותיק האוואטר של U2tr4x
    שם פרטי
    ::::::::::
    תאריך הצטרפות
    08/2006
    הודעות
    6,259
    לייקים
    1
    נקודות
    1
    משפט מחץ
    sup my nigga?
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    אחי בכל משחק יש ארצ'יבמנטס זה סתם יעני למשל אם אתה מצליח לברוח מ6 משטרות אז אתה זוכה ב100G שזה לא נותן כלום...

  11. #55

    ברירת מחדל

    יש לי בעיה ואני לא יודע אם פטרו אותו...
    שאני נכנס למשחק אז יש את קטע כניסה עם הלוגואים...אבל אז שמגיע הזמן של התפריט הראשי...
    יש מסך שחור ולא רואים כלום....פעם ראשונה שהפעלתי זה עבד יופי...אבל פעם שנייה זה לא עובד ..ומאז לא הצלחתי להיכנס למשחק פשוט המסף הופך לשחור...מישהו יודע למה??

  12. #56
    משתמש באטרף
    תאריך הצטרפות
    05/2006
    גיל
    34
    הודעות
    10,474
    לייקים
    0
    נקודות
    7

    ברירת מחדל

    עד שהצלחתי כבר לשחק במשחק, המצלמה מתחילה לקפוץ לי.. עזבו חח..
    Siete

  13. #57
    משתמש משקיע
    it's just me
    האוואטר של ๖ۣۜAnton
    שם פרטי
    אנטון
    תאריך הצטרפות
    05/2008
    גיל
    35
    הודעות
    5,419
    לייקים
    0
    נקודות
    0
    משפט מחץ
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    שים תקראק שנתתי

  14. #58

    ברירת מחדל

    חחח...מי כבר היה על האמפייר סטייט וראה את כל ניו יורק??

  15. #59
    משתמש מתקדם
    תאריך הצטרפות
    09/2007
    הודעות
    572
    לייקים
    0
    נקודות
    4,581
    משפט מחץ
    כוון אל הירח... גם אם תפספס, תנחת בין הכוכבים...
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    הורדתי את הגרסא:
    GTA IV PC Version
    מTB

    ההורדה כוללת שני קבצים שכל אחד 7 גיגה
    השאלה שלי האם זה גרסא בסדר האם היא תעבוד?
    כי בנתיים אין לי מושג איזה קראק עובד עליה, ניסיתי כבר כמה ובנתיים כלום...

  16. #60
    משתמש משקיע
    it's just me
    האוואטר של ๖ۣۜAnton
    שם פרטי
    אנטון
    תאריך הצטרפות
    05/2008
    גיל
    35
    הודעות
    5,419
    לייקים
    0
    נקודות
    0
    משפט מחץ
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    הינה הקראק הכי טוב שיצא

    תבחר איזה שרת שבא לך
    Code: http://rapidshare.com/files/170214560/VIATG.rar

    MU
    Code: http://www.megaupload.com/?d=EJQBBE30

    SS
    Code: http://www.speedyshare.com/363172258.html

    FF
    Code: http://www.filefactory.com/file/413428/n/VIATG_rar

    סיסמה:
    sketzo@warez-bb.org

    מדריך איך להפעיל יש בפנים

+ תגובה לנושא


הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך


כל הזמנים הם לפי GMT +3. השעה כרגע היא 17:57.
מופעל על ידי vBulletin™ © גרסה 4.1, 2011 vBulletin Solutions, Inc. כל הזכויות שמורות.
פעילות הגולשים
אומנות וגרפיקה
מוזיקה
ספורט
סדרות טלוויזיה
סרטים וקולנוע
קנייה ומכירה
רשתות חברתיות
הבורר 3
פורומי פנאי ובידור
סרטים
סדרות
משחקים
דיבורים
אקטואליה
בעלי חיים
בדיחות והומור
משחקי ספורט
הבורר
מחשבים וטכנולוגיה
תמיכה טכנית
חומרה ומודינג
תוכנות להורדה
סלולארי וגאדג'טים
רקעים למחשב
ציוד הקפי למחשב
אבטחת מידע
תכנות ובניית אתרים
כסף ברשת
אייפון
בריאות ואורח חיים
כושר ופיתוח גוף
דיאטה
צבא וגיוס
יעוץ מיני
מה שבלב
אומנות הפיתוי
יהדות
מיסטיקה ורוחניות
אתאיזם ודתות

נושאים: 2,514,515 | הודעות: 8,215,109 | משתמשים: 315,603 | המשתמש החדש ביותר: upizijoj | עיצוב גרפי: סטודיו עודד בביוף | קידוד: rellect