חדש פה חברה! בואו לחלק מזלטי"ם!
ואם יש לכם כמה דקות פנויות אז בקשה קטנה: בלבן: אם אפשר איזו חתימה קטנה בפוטושופ שיהיה לי משהו יפה לשים בחתימה אז אני אשמח מאוד.
ואם אתם כבר בעניין של להכין לי חתימה אז... שיהיה בצבע כחול נוצץ כותרת: the trick ועם תת כותרת של: כי אין קוסמים בעולם
ושיהיה עם כובע של קוסם בחתימה,המון בקשות יש לי אבל אני חייב את זה...



ציטוט ההודעה


חחח גאי













