אהלן ושלום לכולם אני לא ממש חדש פה אני רשום די הרבה זמן פשוט לא היה לי תזמן להציג את עצמי.
![]()
אהלן ושלום לכולם אני לא ממש חדש פה אני רשום די הרבה זמן פשוט לא היה לי תזמן להציג את עצמי.
![]()
|
|
ברוכים הבאים
התחל בהשקעה![]()
:[ עוד ספאמר שמצטרף!!!!!!חחח שונא אותך...
סתם יאללה ברוך הבא(אל תקרא חוקים סתם חרטא ואחר כך שאתה מקבל באן)
ברוך הבא.
Electro FTW
ברוך הבא..
אם אתם רוצים מענה מהיר פשוט צוטטו אותי
ברוך הבא, תהנה משהותך במלוננו.
ברוך הבא
ברוך הבא אישון
ברוך הבא לפורומינו הקט
Jozep Pep Guardiola
2008-2012