קהילות פורומים, הורדות, יעוץ ותמיכה


אשכולות דומים

  1. סקר|אוהבים נקניקיות?!(זה נוסטלגי XD)
    על ידי Devil Crysis בפורום סקרים
    תגובות: 36
    הודעה אחרונה: 02-09-2007, 22:17
  2. סקר| אוהבים את הפורום אטרף
    על ידי electolux264 בפורום דיבורים
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 08-08-2007, 18:43
  3. סקר| אוהבים את המשחק
    על ידי electolux264 בפורום Counter Strike Source
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 04-08-2007, 04:42
+ תגובה לנושא
עמוד 2 מתוך 4 << ראשון 1234 אחרון >>
מציג תוצאות 16 עד 30 מתוך 53

[סקר]אוהבים בירה ? - עמוד 2

  1. #16
    משתמש מתקדם האוואטר של Fucker123
    שם פרטי
    אוהד!
    תאריך הצטרפות
    10/2008
    הודעות
    544
    לייקים
    1
    נקודות
    0
    משפט מחץ
    לפעמים אתה נדפק ולפעמים אתה NEED FUCK
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי Dr.AbSoLuT צפיה בהודעה
    ברור!
    כעע דני ברור ששתינו ! חח איפע אין לנו היסטוריההה ..XD



  2. קישורים ממומנים

  3. #17
    מפקח ספורט ומוזיקה לשעבר האוואטר של kondofoni
    שם פרטי
    רון
    תאריך הצטרפות
    08/2007
    גיל
    34
    הודעות
    18,112
    לייקים
    7
    נקודות
    -50
    משפט מחץ
    סקוויק סקוויק
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    בחודשים האחרונים זה הדבר היחיד שאני שותה כל הזמן
    שום וודקה ושום שטויות..

  4. #18
    משתמש באטרף האוואטר של -Fuya
    שם פרטי
    מקמק
    תאריך הצטרפות
    02/2007
    גיל
    34
    הודעות
    13,040
    לייקים
    25
    נקודות
    10
    משפט מחץ
    עדיף לאבד רגע מהחיים מאשר לאבד שתי רגעים מהחיים
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    רק TUBORG אדום חח
    טעמתי מלא סוגים חח אבל לא זוכר עכשיו קישור בין טעם לשם אבל TUBORG מהטובים ולא מהנדירים אפשר להשיג בכל מקום

    מי שלא לחץ על הביצה היום מניאק

    עד מתי נוב 10

  5. #19
    משתמש מתחיל
    תאריך הצטרפות
    02/2008
    הודעות
    204
    לייקים
    0
    נקודות
    50
    משפט מחץ
    מי מתעסק?! זה מיקו!!
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    מת על בירה..!!!!
    בברכה,
    The Giver
    ----------------------

  6. #20
    מנהל ההתקנים האוואטר של rcl-nadav
    תאריך הצטרפות
    11/2007
    הודעות
    7,036
    לייקים
    267
    נקודות
    6,593
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    חרא משקה, לא מוצא בו משהו טוב... לכולם זה מגעיל בהתחלה.
    אז למה שותים למרות זאת? בשביל הפוזה. כדי להחזיק משהו ביד. (תחזיקו ת'זין יותר טוב)

    רוצים לשתות משהו בארוחה? שתו יין. גם טעים, גם בריא וגם אותו אחוז אלכוהול. (אם לא יותר)
    נערך לאחרונה על ידי rcl-nadav; 01-01-2009 בשעה 15:48.

    "Adults with imaginary friends are stupid"
    ...

  7. #21
    משתמש משקיע
    שם פרטי
    דניאל
    תאריך הצטרפות
    04/2006
    גיל
    35
    הודעות
    2,813
    לייקים
    4
    נקודות
    156
    משפט מחץ
    אין יש לך בעיות? אידיוט
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    בירה זה טווווווווווווב

  8. #22

    ברירת מחדל

    לא שתיתי הרבה סוגים אבל זה לא לטעם שלי.
    אם כבר בירה אז עם ספרייט(שנדי)

  9. #23

    ברירת מחדל

    אוהב אבל מביא הרבה להשתין

  10. #24
    משתמש ותיק האוואטר של guy555
    שם פרטי
    בכינו
    תאריך הצטרפות
    10/2004
    הודעות
    9,494
    לייקים
    2
    נקודות
    23
    משפט מחץ
    בסיגריה יש שני צדדים צד אחד אש צד שני פילטר
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    אוהב
    באווריה למי שמכיר
    הכי זול הכי הרבה אחוזים (8%)

  11. #25
    משתמש מתחיל
    תאריך הצטרפות
    01/2009
    הודעות
    7
    לייקים
    0
    נקודות
    0
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    בטח אחי בירה הינקן ואם אין הינקן גם קלצברג טובה

  12. #26

    ברירת מחדל

    אני אישית אוהב את כל הבירות חוץ מהאלה של השקל 20 ליטר

  13. #27
    משתמש מכור
    תאריך הצטרפות
    01/2006
    גיל
    34
    הודעות
    1,971
    לייקים
    30
    נקודות
    570

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי rcl-nadav צפיה בהודעה
    חרא משקה, לא מוצא בו משהו טוב... לכולם זה מגעיל בהתחלה.
    אז למה שותים למרות זאת? בשביל הפוזה. כדי להחזיק משהו ביד. (תחזיקו ת'זין יותר טוב)

    רוצים לשתות משהו בארוחה? שתו יין. גם טעים, גם בריא וגם אותו אחוז אלכוהול. (אם לא יותר)
    ביין יש יותר..
    ושמע בעקרון אתה צודק אבל נגיד חבר שלי שאלתי אותו איך הוא שותה את זה כי וואלה זה מר תכלס והוא אמר לי שהוא תפס ת'עצמו ואמר "בואנה אני גבר בירה זה משקה של גברים אין מצב שאני לא אוהב בירה" וככה הוא הרגיל את עצמו ויש בזה משהו, מעבר לפוזה, לשבת עם חברים ולשתות בירה לדעתי זה נכון להתרגל לטעם של בירה וזה לא קשור תמיד לפוזה.

  14. #28
    משתמש מתחיל
    תאריך הצטרפות
    12/2008
    הודעות
    51
    לייקים
    0
    נקודות
    0
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    סטלה זה הבירה

  15. #29
    משתמש מתחיל
    שם פרטי
    אדיסו
    תאריך הצטרפות
    07/2008
    גיל
    34
    הודעות
    35
    לייקים
    0
    נקודות
    0
    משפט מחץ
    א' אוהל - ב' זה בית - ג' זה גמל גדול
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    תלוי מתי
    עם אבא שלי כל אחד בקבוק קרלסברג בשבת
    או שאני עם חברים אז מזמינים שליש

  16. #30
    משתמש מכור
    תאריך הצטרפות
    09/2008
    הודעות
    1,377
    לייקים
    0
    נקודות
    1
    משפט מחץ
    לא יוצאים לדרך בלי קונדום חפיסה בתכלת , ירוק או אדום .
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    שונא

+ תגובה לנושא


הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך


כל הזמנים הם לפי GMT +3. השעה כרגע היא 22:40.
מופעל על ידי vBulletin™ © גרסה 4.1, 2011 vBulletin Solutions, Inc. כל הזכויות שמורות.
פעילות הגולשים
אומנות וגרפיקה
מוזיקה
ספורט
סדרות טלוויזיה
סרטים וקולנוע
קנייה ומכירה
רשתות חברתיות
הבורר 3
פורומי פנאי ובידור
סרטים
סדרות
משחקים
דיבורים
אקטואליה
בעלי חיים
בדיחות והומור
משחקי ספורט
הבורר
מחשבים וטכנולוגיה
תמיכה טכנית
חומרה ומודינג
תוכנות להורדה
סלולארי וגאדג'טים
רקעים למחשב
ציוד הקפי למחשב
אבטחת מידע
תכנות ובניית אתרים
כסף ברשת
אייפון
בריאות ואורח חיים
כושר ופיתוח גוף
דיאטה
צבא וגיוס
יעוץ מיני
מה שבלב
אומנות הפיתוי
יהדות
מיסטיקה ורוחניות
אתאיזם ודתות

נושאים: 2,513,987 | הודעות: 8,214,581 | משתמשים: 315,603 | המשתמש החדש ביותר: upizijoj | עיצוב גרפי: סטודיו עודד בביוף | קידוד: rellect