|
|
חרא משקה, לא מוצא בו משהו טוב... לכולם זה מגעיל בהתחלה.
אז למה שותים למרות זאת? בשביל הפוזה. כדי להחזיק משהו ביד. (תחזיקו ת'זין יותר טוב)
רוצים לשתות משהו בארוחה? שתו יין. גם טעים, גם בריא וגם אותו אחוז אלכוהול. (אם לא יותר)
נערך לאחרונה על ידי rcl-nadav; 01-01-2009 בשעה 15:48.
בירה זה טווווווווווווב
לא שתיתי הרבה סוגים אבל זה לא לטעם שלי.
אם כבר בירה אז עם ספרייט(שנדי)
בטח אחי בירה הינקן ואם אין הינקן גם קלצברג טובה
אני אישית אוהב את כל הבירות חוץ מהאלה של השקל 20 ליטר
ביין יש יותר..
ושמע בעקרון אתה צודק אבל נגיד חבר שלי שאלתי אותו איך הוא שותה את זה כי וואלה זה מר תכלס והוא אמר לי שהוא תפס ת'עצמו ואמר "בואנה אני גבר בירה זה משקה של גברים אין מצב שאני לא אוהב בירה" וככה הוא הרגיל את עצמו ויש בזה משהו, מעבר לפוזה, לשבת עם חברים ולשתות בירה לדעתי זה נכון להתרגל לטעם של בירה וזה לא קשור תמיד לפוזה.
תלוי מתי
עם אבא שלי כל אחד בקבוק קרלסברג בשבת
או שאני עם חברים אז מזמינים שליש
שונא![]()