למרות שבירה זה טעם נרכש כמו קולה..
מי אוהב ומי לא ?
לשאלה :
אוהב !![]()
למרות שבירה זה טעם נרכש כמו קולה..
מי אוהב ומי לא ?
לשאלה :
אוהב !![]()
A Fistful Of Dollars
"רוחוס שם, בקסטרים שם, ואני בדיוק באמצע..המשוגע עם הפעמון צדק, אפשר להרוויח כסף במקום כזה."
|
|
פאולנאר בירה גרמנית מחיטה ..
וסטלה ..
חחחח אני בתהליכים...
בהתחלה זה היה לי ממש מר ומגעיל אבל לאט לאט...
אני לא יודע מה היה עם העולם הזה בלי בירה.
התכוונת לsad but true אולי?
לנושא, אני גם בתהליכים...
"זה לא נקרא לעוף...זה נקרא ליפול בסגנון" (וודי בהתקף קנאה כלפי באז שנות-אור)
mmmm... Beer.
רק אתמול ישבתי על בירה טובה עם פיצה. אני ואחי הגודל![]()
Life isn't about finding yourself. Life is about creating yourself
חולצות ובלייזרים אלגנט :
http://www.iatraf.co.il/showthread.php?t=878363
ברור!
פעם אהבתי רצח בירה,
עכשיו אני אוהב פחות...
נערך לאחרונה על ידי Alex; 29-12-2008 בשעה 16:53.