הרבה פורומים עושים מפגשים בעזריאלי, למה שגם אתם לא תעשו?
סתם יהיה כיף....לפגוש אחד את השני וזה.
שאורצ'ו יבוא ועוד כמה וותיקים וכל זה.
הרבה פורומים עושים מפגשים בעזריאלי, למה שגם אתם לא תעשו?
סתם יהיה כיף....לפגוש אחד את השני וזה.
שאורצ'ו יבוא ועוד כמה וותיקים וכל זה.
|
|
ואיך אני קשור למפגש =\?
מפגש נקמה חח?
[18:15:21] <@orcho> orcho - עכשיו תעלה תמונה שלך
[18:15:27] <@FLASH> לא אחי אני מכוער
חחחח ניראה לי דני רוצה לעלות על אורצו חח
טחחחחח מי יכול להעלות עלי
מי שרוצה תמיד מוזמן לקצרין
[18:15:21] <@orcho> orcho - עכשיו תעלה תמונה שלך
[18:15:27] <@FLASH> לא אחי אני מכוער
יכול להיות מגניב,אבל אף אחד פה לא מכיר אותי אז עזבו חח
היה לפני כמה חודשים את זה..
עכשיו בתקופה הזאת לא נראה לי אפשרי
רוצים לנהל בקטגורית סדרות וטלוויזיה? כנסו לכאן:
http://www.iatraf.co.il/showthread.p...66#post6039366
כה אני גר במוסקבה,אבל בקיץ אני בא לישראל ל3 חודשים וככה כל קיץ.
אז אפשר לעשות מפגש בקיץ,באלי לראות כמה חנונים כמו פויה מר קטצ'ופ מייקל ועוד'.
וסתם בא לי לראש אורצ'ו ובא לי לראות אותו סתם,ואם באלי אני יעלה עליך מה ניראה לך אני מפחד ממך?
חח הרגתם אותי
היה ניסיון למפגש בקיץ אם אני לא טועה, ולא התממש נכון?
תכירו את שמוליק, אבא קנה לי
הוא אוהב במבה, ביסלי ואת עודד מנשה
נכתב במקור על ידי אושרי
דני אל תתחיל עכשיו לתפוס פוזה בסדר , באת עם רעיון תן לזה להיות אשכול פתוח לרעיונות ודעות בלי קללות .
גר במוסקבה,אבל בקיץ אני בא לישראל ל3 חודשים וככה כל קיץ.
אז אפשר לעשות מפגש בקיץ,באלי לראות כמה חנונים כמו פויה מר קטצ'ופ מייקל ועוד'.
וסתם בא לי לראש אורצ'ו ובא לי לראות אותו סתם,ואם באלי אני יעלה עליך מה ניראה לך אני מפחד ממך? _________
לא להתעסק,רוסי עצבני
סתם חחח
אם יהיה אז אולי אולי נבוא אני ומיכאל אבל אולי
מי מקלל מי מקלל תראה קללה אחד חוץ מזאת שהולכת להיות עכשיו הנה כוס עמק איפה אתה רואה עוד קללות אבל?!לא ירדתי ולא עשיתי כלום לאפחד.
ואלה שאומרים שניסו פעם ולא התממש,חפיף הפעם הכל יהיה סבבה,נו מה אתם אומרים?שווה נסיון
אה ואלירן עוד משו,תה לא תגיד לי אם מותר לי או אסור לי לתפוס פוזות