|
|
קיצר תארגנו אני יבוא
דווקא רעיון טוב כי *** עושים את זה ויצא נחמד מאוד!
תעשו גם פה בקיץ באמת...
בקניון הזהב יהיה טוב לדעתי
טוב דני די להיות קשוח
קיצר אתם לא יכולים לארגן מפגש באמצע השנה
תתחילו להזיז דברים לקיץ וזהו
[18:15:21] <@orcho> orcho - עכשיו תעלה תמונה שלך
[18:15:27] <@FLASH> לא אחי אני מכוער
אם אתה גר במוסקבה אז איך אתה יודע עברית? נראה לי אתה מסתלבט עלינו אחי חחח...
אני מספיק וותיק?
תארגנו.....
אם מייקל, מיכאל, ואיתן באים אז גם אני![]()
תכירו את שמוליק, אבא קנה לי
הוא אוהב במבה, ביסלי ואת עודד מנשה
נכתב במקור על ידי אושרי
קודם אל תדבר בלשון הזאת מזה?! אתם, גם אתה קשור לא?
ודבר שני לרוב האנשים פה אין זמן למפגש..
ואיי זה יהיה קטלני אש חחח סוף סוף נראה מי זה חגי באמת
ודסוולו עוד באן?
חחח