אין לי מושגגג מה לעשות פשוט אין לי מושג =\
אני רוצה או מסיבה או פאב
אבל משו טובבבבב
ואל תגידו לי 'מי יכניס אותכם'
אני אדאג לזה
אתם תדאגו למצוא לי מקום
וזה מתאים הכי לפה לדעתי כי זה חיי לילה D:
אין לי מושגגג מה לעשות פשוט אין לי מושג =\
אני רוצה או מסיבה או פאב
אבל משו טובבבבב
ואל תגידו לי 'מי יכניס אותכם'
אני אדאג לזה
אתם תדאגו למצוא לי מקום
וזה מתאים הכי לפה לדעתי כי זה חיי לילה D:
מאאיהה חחןןן
אני נ י צ ח ת יהצלחתי-נכשלתי-נפלתי וקמתי
|
|
בת כמה את תהיי?
נערך לאחרונה על ידי GoldStar; 13-01-2009 בשעה 19:22.
11
סתם סוייט סיקסטין
מאאיהה חחןןן
אני נ י צ ח ת יהצלחתי-נכשלתי-נפלתי וקמתי
באיזה תאריך??
לא בעיה עם את צריכה מקומות בילויי מועדונים! מסיבות חמות! הבאתי לך את הפלא שלי תתקשרי אלי מתי שבא לך...
14.2
עוד חודש
מאאיהה חחןןן
אני נ י צ ח ת יהצלחתי-נכשלתי-נפלתי וקמתי
איזה מוזיקה את אוהבת"?
מזרחית .!
מאאיהה חחןןן
אני נ י צ ח ת יהצלחתי-נכשלתי-נפלתי וקמתי
זה בחולון לא ?
מאאיהה חחןןן
אני נ י צ ח ת יהצלחתי-נכשלתי-נפלתי וקמתי
ת"א נשמה..
http://gallery.tribona.co.il/main/ כנסי!
נערך לאחרונה על ידי VodkanonStop; 13-01-2009 בשעה 22:13.