|
|
אהה..11
סתם סוייט סיקסטין
מסיבת פיג'מות יתאים![]()
נערך לאחרונה על ידי GoldStar; 14-01-2009 בשעה 11:12.
תעשי בגלריה
חחחחחחח אחי מה אתה אומר לה ללכת לארצנו זה אשכרה כמו שיש מפגש פריקים בעזריאלי זה מפגש ערסים בארצנו!
חחחחחחחחחח .. אבל ערסים נחמדים דווקא.. קיצור לכי תזמיני גי'גולו או חשפן או אותי ונסדר לך תמסיבה יופי
סתם.. לכי למועדון או משהו O_o
בס"ד
ה' מלך ה' מלך ה' ימלוך לעולם ועד!!!:דירוג::דירוג::דירוג:
לכי לאיזה מועדון תקני פול שתיה וזהו את מסודרת ><
נערך לאחרונה על ידי ofir2660; 14-01-2009 בשעה 14:12.
חח אבל זה לא מתאים לכל החברות שלי
יש לי חברות ערסיותת שמתאים להם ארצנו ויש סתם חמודות כאלה שמעדיפות מסיבה עם האוסים וזהה =\
זה מה שאני עושה כל חמישי
אין בעיה עם רמלה
יש בעיה עם ערסים מרמלה
כי זה לא ערסים רגילים X:
+1
חחח לחברה שלי יש יומולדת היום
ואנחנו חוגגות מחר בברקוד בנתניה
בקיצור הסתומה רצתה להזמין חשפן במקום הברקוד
מהר מאוד היא קיבלה סתירה על הרעיון
מה אנחנו בנות 30
מאאיהה חחןןן
אני נ י צ ח ת יהצלחתי-נכשלתי-נפלתי וקמתי
באלי משכית משו
מאאיהה חחןןן
אני נ י צ ח ת יהצלחתי-נכשלתי-נפלתי וקמתי
יש לך פטרה בשישי הזה
יש לך מולטיליין בשישי הזה
וזה מה שיש עכשיו חח .. בחגים הכי טוב יש מלא מסיבות
וכה משכית מועדון אחד היפים
בס"ד
ה' מלך ה' מלך ה' ימלוך לעולם ועד!!!:דירוג::דירוג::דירוג:
טוב אז ככה!!
מי שרוצה לבוא לפטרה יש אצלי פרטים! הנחות!
אני לא הכי ממליץ ללכת למולטיליין כי זה נמצא בתחנה המרכזית הישנה של ת"א מקום נידחח! ומועדון מסריחח חח כל בת נראת כמו הצרות שלי!
קיצצרר עם את צריכה למשכית את תהניי אחלה בחירה יש לך!
מועדון עם הרבה היפ הופ וטיפה אלקטרו!
הוא בהרצליה תכנסי אני מפרסם כל הזמן מסיבות חמות.. עם משהו מתאים לך דברי איתי אני יסדר לך מחיר בנזונה..
ואפילו תבואי עם 2 חברות תכנסי חינם עליי!
בעצם.. את נכנסת חינם
חחח יש לך יומהולדת בואי חינם..
לכי לאיזה פארק עם חברים ותעשנו![]()
יש מועדון בפ"ת רק מיזרחית ממש יפה אני לא זוכר אך קוראים לו