אז כמה כסף אתם מוציאים על סיגריות/טבאק לנרגילה בחודש ?
אז כמה כסף אתם מוציאים על סיגריות/טבאק לנרגילה בחודש ?
A Fistful Of Dollars
"רוחוס שם, בקסטרים שם, ואני בדיוק באמצע..המשוגע עם הפעמון צדק, אפשר להרוויח כסף במקום כזה."
|
|
480 שקל בחודש על סיגריות בלי טבק וגחלים :/
שאלה טובה... אני חייב באמת לעשות חישוב... ואיי והולך לי הרבה הרוב בגלל סיגריות...
נערך לאחרונה על ידי VodkanonStop; 15-01-2009 בשעה 23:35.
160 ככה
מאאיהה חחןןן
אני נ י צ ח ת יהצלחתי-נכשלתי-נפלתי וקמתי
בונא המצב פה של האנשים בקאנטים העאאא?
פעם שהייתי מעשן אולי 100 שקל בחודש.
עכשיו על טבק וגחלים מאז שקניתי את הנרגילה (שלשום )
הולך לי ביום 10 שקל כי קניתי עם חברים.
100 שקל בחודש לפעמים יותר לפעמים פחות.
בערך 200 שקל