וודקא יותר טוב..
ויסקי לא ממש ממסטל אותי..
וודקא יותר טוב..
ויסקי לא ממש ממסטל אותי..
CR7 + MANCHESTER UNITED = MACHINE
CR7 + REAL MADRID = GAY
|
|
תאמינו הכי טוב צ'יבאס אחד הדברים למרות שג'ק גם טוב מאוד והדבר שהכי הולך בברים
ג'וני ווקר אני לא מבין איך אפשר להשוות ויסקי לוודקה זה מי שאומר את זה כנראה לא ניסה אפילו
לשתות וויסקי איכותי
וסקי + COLA
O
VODKA +XL
ג'וני ווקר- ידידו הטוב של האדם.
וודקה אני אוהב רק כשהיא איכותית במיוחד ומוגשת קפואה.
כשהשמש שקעה אל מתחת לים,והירח בצבץ במרום ממעל,נמזוג קצת ג'וני, נדליק סיגריהונשמע ג'אז לזכר האיש שבקיר.
וודקה+רדבול
אבל וודקה חורטציה VIP
נערך לאחרונה על ידי cAnn0N; 01-02-2009 בשעה 20:02.
אתמול ישבתי בבית עם כוס צ'יבאס איזה תענוג תאמינו לי