קהילות פורומים, הורדות, יעוץ ותמיכה


אשכולות דומים

  1. [דיון]שיטות להחביא וודקה בטיולים.
    על ידי MaximumRed בפורום דיבורים
    תגובות: 80
    הודעה אחרונה: 10-03-2010, 20:04
  2. [דיון] הגיבור שלכם מ Fable:The Lost Chapters
    על ידי Jack בפורום תמיכה טכנית במשחקים
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 07-08-2008, 18:07
  3. תגובות: 18
    הודעה אחרונה: 19-05-2008, 14:49
  4. [דיון]התמונות שלכם מפייבל
    על ידי Ansem בפורום תמיכה טכנית במשחקים
    תגובות: 23
    הודעה אחרונה: 08-09-2005, 17:38
  5. דיון סמאקדאון 1/9/05
    על ידי Dave Grohl בפורום היאבקות/WWE
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 06-09-2005, 20:57
+ תגובה לנושא
עמוד 1 מתוך 3 123 אחרון >>
מציג תוצאות 1 עד 15 מתוך 40

[דיון] וויסקי או וודקה?

  1. #1
    מורחקים
    שם פרטי
    דני
    תאריך הצטרפות
    04/2007
    גיל
    18
    הודעות
    3,597
    לייקים
    0
    נקודות
    0
    משפט מחץ
    אני לא גזען,אני שונא את כולכם אותו דבר.
    מין: זכר

    ברירת מחדל [דיון] וויסקי או וודקה?

    מה אתם מעדיפים בחג\מסיבה\יום הולדת.
    וויסקי טוב?או וודקה?
    אני תאמת מעדיף וויסקי.
    ואם מישהו רוצה עצה על וויסקי טוב,אז אני מציע:
    Jack Daniels
    Blue\Red\Black label
    ואני לא יודע אם יש בישראל,אבל יצא לי לעבור בפולין,ויש להם משקה שמאוד אהבתי,הוא 40% ,עם טעם של לימון כזה.מאוד ממליץ על זה,קוראים לזה Becherovka

  2. קישורים ממומנים

  3. #2
    משתמש בשימוש האוואטר של VOVIXO
    שם פרטי
    VOVIXO999
    תאריך הצטרפות
    09/2008
    גיל
    37
    הודעות
    2,340
    לייקים
    0
    נקודות
    -20,000
    משפט מחץ
    רוצה ספורט שמשלב סקס והליכה??? .. חחח לך תזדיין
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    וודקה +XL

  4. #3
    משתמש משקיע האוואטר של Mr Hardal
    שם פרטי
    ליאור
    תאריך הצטרפות
    05/2008
    הודעות
    4,221
    לייקים
    179
    נקודות
    729
    משפט מחץ
    קשה יש רק בסודוקו - וגם אותו פותרים
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    לא יודע, לי עוד יש לשון של ילד XD לא יכול לשתות ויסקי, זה גועל לדעתי..
    מעדיף וודקה XL
    ציטוט נכתב במקור על ידי Youngik צפיה בהודעה
    חח פעם הייתה איזה שיחה אחת בין שמן (אני לא גזעני הוא באמת שמן) לבין חבר שלי

  5. #4
    משתמש משקיע האוואטר של VodkanonStop
    שם פרטי
    אבישי
    תאריך הצטרפות
    05/2008
    גיל
    35
    הודעות
    2,384
    לייקים
    0
    נקודות
    45
    משפט מחץ
    אף אחד לא Mת בתול החיים דפקו את כולם
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    jack daniels באמת טוב במסיבות... בקטנות כאילו יציאות מעפנות אז וודקה ..

  6. #5
    משתמש ותיק
    שם פרטי
    אביב
    תאריך הצטרפות
    06/2007
    גיל
    34
    הודעות
    5,368
    לייקים
    0
    נקודות
    556
    משפט מחץ
    יין ישמח לבב אנוש-וודקה עוד יותר ידפוק תראש.
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    וויסקי

  7. #6
    משתמש ותיק האוואטר של clicker
    תאריך הצטרפות
    12/2005
    הודעות
    5,248
    לייקים
    74
    נקודות
    204
    משפט מחץ
    אל תסתכל בקנקן, תעשן ממנו !

    ברירת מחדל

    בפעם האחרונה שערבבתי וויסקי עם קולה לא אהבתי את זה במיוחד.
    אני בתכלס מעדיף וודקה עם XL כי וויסקי זה גם כבד כזה לא יודע איך להסביר במדויק.
    A Fistful Of Dollars
    "רוחוס שם, בקסטרים שם, ואני בדיוק באמצע..המשוגע עם הפעמון צדק, אפשר להרוויח כסף במקום כזה."

  8. #7
    משתמש ותיק האוואטר של sikoN-
    שם פרטי
    רן
    תאריך הצטרפות
    04/2006
    גיל
    34
    הודעות
    6,367
    לייקים
    0
    נקודות
    120
    משפט מחץ
    סטאגאדיש P:

    ברירת מחדל

    תראה וויסקי זה באמת חזק ותאכלס אין השוואה ביינהם .
    השאלה היא מה עדיף ואיפה .
    (:

  9. #8
    משתמש מכור
    תאריך הצטרפות
    10/2008
    הודעות
    1,686
    לייקים
    0
    נקודות
    7,288
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    חחחח כשהייתי באוקראינה הבאתי משם 3 ליטר בלאק לייבל, אין על הדבר הזה

  10. #9
    משתמש כבוד האוואטר של atraf-lok
    תאריך הצטרפות
    06/2005
    גיל
    35
    הודעות
    2,376
    לייקים
    1
    נקודות
    133
    משפט מחץ
    Fight or Flight

    ברירת מחדל

    לא סובל וויסקי זה כזה מגעיל, ולא זורם,לי לפחות.ההורים הביאו לי מחול BECHEROVKA , עוד לא יצא לי לפתוח את זה,אני אפתח אותו עם חברים )
    אם את מחפשת גבר מושך,
    משעשע, פיקח, בעל ביטחון
    עצמי, רגיש, סקסי, אוהב
    ורומנטי - לכי לסרטים.

  11. #10
    מורחקים
    שם פרטי
    קובי
    תאריך הצטרפות
    01/2006
    גיל
    33
    הודעות
    1,670
    לייקים
    0
    נקודות
    0
    משפט מחץ
    תחיה על הקצה ...ותנסה לא ליפול!

    ברירת מחדל

    ברור שוויסקי - אבל אין תקציב...

  12. #11
    משתמש מתקדם האוואטר של gangsta for life
    תאריך הצטרפות
    01/2008
    הודעות
    771
    לייקים
    0
    נקודות
    63
    משפט מחץ
    Real Muthaphuckin G
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    וודקה גרגוס

  13. #12
    מורחקים
    שם פרטי
    דני
    תאריך הצטרפות
    04/2007
    גיל
    18
    הודעות
    3,597
    לייקים
    0
    נקודות
    0
    משפט מחץ
    אני לא גזען,אני שונא את כולכם אותו דבר.
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי atraf-lok צפיה בהודעה
    לא סובל וויסקי זה כזה מגעיל, ולא זורם,לי לפחות.ההורים הביאו לי מחול BECHEROVKA , עוד לא יצא לי לפתוח את זה,אני אפתח אותו עם חברים )
    אתה חייב לפתוח אותההה,אין על הדבר הזה.

  14. #13
    מפקח ספורט ומוזיקה לשעבר האוואטר של kondofoni
    שם פרטי
    רון
    תאריך הצטרפות
    08/2007
    גיל
    34
    הודעות
    18,112
    לייקים
    7
    נקודות
    -50
    משפט מחץ
    סקוויק סקוויק
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    יופי תמליץ לנו על בלו לייבל
    תמליץ על דברים ריאליים..
    מה החוכמה חח 1500 שקל בקבוק במקרה הטוב

    אני מעדיף וודקה.. לא אוהב תטעם של ויסקי

  15. #14
    מורחקים
    שם פרטי
    עוומר
    תאריך הצטרפות
    10/2008
    הודעות
    1,200
    לייקים
    0
    נקודות
    0
    משפט מחץ
    חיים רק פעם אחת בחיים אז נצלו

    ברירת מחדל

    וודקהXL

  16. #15
    מורחקים
    שם פרטי
    איתי
    תאריך הצטרפות
    07/2007
    הודעות
    2,515
    לייקים
    0
    נקודות
    0
    משפט מחץ
    שקרן יגיד לך שהוא שקרן, תאמין לו?
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    וודקה

+ תגובה לנושא
עמוד 1 מתוך 3 123 אחרון >>


הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך


כל הזמנים הם לפי GMT +3. השעה כרגע היא 20:27.
מופעל על ידי vBulletin™ © גרסה 4.1, 2011 vBulletin Solutions, Inc. כל הזכויות שמורות.
פעילות הגולשים
אומנות וגרפיקה
מוזיקה
ספורט
סדרות טלוויזיה
סרטים וקולנוע
קנייה ומכירה
רשתות חברתיות
הבורר 3
פורומי פנאי ובידור
סרטים
סדרות
משחקים
דיבורים
אקטואליה
בעלי חיים
בדיחות והומור
משחקי ספורט
הבורר
מחשבים וטכנולוגיה
תמיכה טכנית
חומרה ומודינג
תוכנות להורדה
סלולארי וגאדג'טים
רקעים למחשב
ציוד הקפי למחשב
אבטחת מידע
תכנות ובניית אתרים
כסף ברשת
אייפון
בריאות ואורח חיים
כושר ופיתוח גוף
דיאטה
צבא וגיוס
יעוץ מיני
מה שבלב
אומנות הפיתוי
יהדות
מיסטיקה ורוחניות
אתאיזם ודתות

נושאים: 2,513,961 | הודעות: 8,214,555 | משתמשים: 315,603 | המשתמש החדש ביותר: upizijoj | עיצוב גרפי: סטודיו עודד בביוף | קידוד: rellect