מה אתם מעדיפים בחג\מסיבה\יום הולדת.
וויסקי טוב?או וודקה?
אני תאמת מעדיף וויסקי.
ואם מישהו רוצה עצה על וויסקי טוב,אז אני מציע:
Jack Daniels
Blue\Red\Black label
ואני לא יודע אם יש בישראל,אבל יצא לי לעבור בפולין,ויש להם משקה שמאוד אהבתי,הוא 40% ,עם טעם של לימון כזה.מאוד ממליץ על זה,קוראים לזה Becherovka




ציטוט ההודעה





