פעם הבאה, באן.
King
פעם הבאה, באן.
נערך לאחרונה על ידי Yeahi; 03-02-2009 בשעה 20:40.
המלך חזר
|
|
אני יהיה שמה מותקתשאיר פלאפון אולי אני יראה אותך...
עכשיו אני מייחצן העא??
איזה מסיבהה אופיר מלווווולל ודודייי שרון מי יפספס!! :]
אעש בפטרה חח! אני שם!!
אסור לייחצן.