|
|
ב-כיף.
דווקא אני אהבתי, אני מציע עליה 90 אגורות+30 אגורות לשנה אחריות.
קרדיט ל-Deadly על החתימה למעלה
לשעבר RedBox
100 מדריכים וסיקורים על כל מיני טוויקים ואפליקציות יעילות במיוחד.
http://www.iatraf.co.il/showthread.php?t=743500
מי זה E?
שכחתי כבר O:
חבל מעוד ילד עם כזה פונטציאל מבזבז אותו על משחק GTA
בושה