אוקצור מחר בחירררות D:
|
|
מחר ירד גשם?
רוצים לנהל בקטגורית סדרות וטלוויזיה? כנסו לכאן:
http://www.iatraf.co.il/showthread.p...66#post6039366
מה הקשר ליסודי? כולם בחופש.
אני אישית לא הייתי הולך להצביע אם הייתי בן 18,הייתי נהנה מהיום חופש שנתנו לכולם,הרי זה לא משנה,כל ממשלה תהיה ח*א למדינה.
פפשש.. הפ3333ה של הקדשת על 2000 :]
לילה טוב
סטלה אש חזרתי מהשכונה
ואיואי איך אתה מתרגשים פה מזה שפתחתה אשכוליליה
נראה לי מחכה לזה כל היום חח סתם
לילה טוב
לילה טוב
לילה טוב