די נו כאילו שאתה טירון הדבר שהכי חשוב לך זה תאכלס לצאת עם נשק.. מה אתה מחפש אידיאולוגיה בטירונות..
גולני כן , גם גבעתי - ממחזור נוב 08 התחילו לצאת איתו מהיום הראשון שאיפסתם אותו.. אני אישית יצאתי איתו פעם ראשונה כשסיימתי אימון מתקדם
למה כשאני מגיע הביתה בשבת ומנסה להתחיל איתך את אומרת: "אתה מקסים, אתה נחמד, אבל אני לא אשב שבוע, שבועיים, חודש, חודשיים ואחכה לאדון הלוחם שיבוא מסריח, מלוכלך ועייף. ברוך השם אני יפה והאפשרויות פתוחות בפני".