קהילות פורומים, הורדות, יעוץ ותמיכה


אשכולות דומים

  1. DMX נעצר, כרגיל; צמד Youngbloodz נעצרו על אחזקת נשק וסמים
    על ידי FireSide בפורום מזרחית ודיכאון להורדה
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 20-07-2007, 12:09
  2. איך אני שובר נשק?
    על ידי DaNiK_RuS בפורום Lineage II
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 06-05-2006, 20:52
  3. בחיים אבל בחיים אל תשפרו נשק יקר ל+4 כנסו לפרטים
    על ידי MaRoKaY בפורום תמיכה טכנית במשחקים
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 10-12-2005, 12:13
  4. איפה אני יכל להשיג נשק
    על ידי MaRoKaY בפורום תמיכה טכנית במשחקים
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 18-10-2005, 21:12
  5. איזה נשק הכי מתאים לHuman Magic
    על ידי MaRoKaY בפורום תמיכה טכנית במשחקים
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 21-09-2005, 23:10
+ תגובה לנושא
מציג תוצאות 1 עד 4 מתוך 4

נשק

  1. #1

    ברירת מחדל נשק

    נגיד אני התגיסתי לגולני או גבעתי האם כשאחזור הביתה אני יחזור עם נשק או בלי?

  2. קישורים ממומנים

  3. #2
    משתמש משקיע
    תאריך הצטרפות
    03/2004
    גיל
    36
    הודעות
    4,538
    לייקים
    6
    נקודות
    69

    ברירת מחדל

    יש לי שאלה יותר חשובה
    מה זה משנה?




  4. #3
    משתמש כבוד האוואטר של YaBoy
    שם פרטי
    אביאל
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    הודעות
    5,035
    לייקים
    3
    נקודות
    116
    משפט מחץ
    עמי חייה !

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי Boom Shankar צפיה בהודעה
    יש לי שאלה יותר חשובה
    מה זה משנה?
    די נו כאילו שאתה טירון הדבר שהכי חשוב לך זה תאכלס לצאת עם נשק.. מה אתה מחפש אידיאולוגיה בטירונות..
    גולני כן , גם גבעתי - ממחזור נוב 08 התחילו לצאת איתו מהיום הראשון שאיפסתם אותו.. אני אישית יצאתי איתו פעם ראשונה כשסיימתי אימון מתקדם


    למה כשאני מגיע הביתה בשבת ומנסה להתחיל איתך את אומרת: "אתה מקסים, אתה נחמד, אבל אני לא אשב שבוע, שבועיים, חודש, חודשיים ואחכה לאדון הלוחם שיבוא מסריח, מלוכלך ועייף. ברוך השם אני יפה והאפשרויות פתוחות בפני".

    ועוד שבת עברה.

    שואל כמה עוד?
    עד מתי?!


  5. #4
    משתמש כבוד האוואטר של humi
    שם פרטי
    מישקה
    תאריך הצטרפות
    09/2004
    גיל
    37
    הודעות
    4,012
    לייקים
    7
    נקודות
    180
    משפט מחץ
    A friend with weed is a friend indeed
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    כן כן
    נעול

+ תגובה לנושא


הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך


כל הזמנים הם לפי GMT +3. השעה כרגע היא 23:23.
מופעל על ידי vBulletin™ © גרסה 4.1, 2011 vBulletin Solutions, Inc. כל הזכויות שמורות.
פעילות הגולשים
אומנות וגרפיקה
מוזיקה
ספורט
סדרות טלוויזיה
סרטים וקולנוע
קנייה ומכירה
רשתות חברתיות
הבורר 3
פורומי פנאי ובידור
סרטים
סדרות
משחקים
דיבורים
אקטואליה
בעלי חיים
בדיחות והומור
משחקי ספורט
הבורר
מחשבים וטכנולוגיה
תמיכה טכנית
חומרה ומודינג
תוכנות להורדה
סלולארי וגאדג'טים
רקעים למחשב
ציוד הקפי למחשב
אבטחת מידע
תכנות ובניית אתרים
כסף ברשת
אייפון
בריאות ואורח חיים
כושר ופיתוח גוף
דיאטה
צבא וגיוס
יעוץ מיני
מה שבלב
אומנות הפיתוי
יהדות
מיסטיקה ורוחניות
אתאיזם ודתות

נושאים: 2,514,170 | הודעות: 8,214,764 | משתמשים: 315,603 | המשתמש החדש ביותר: upizijoj | עיצוב גרפי: סטודיו עודד בביוף | קידוד: rellect