קהילות פורומים, הורדות, יעוץ ותמיכה


אשכולות דומים

  1. ~ אתגר פורום תוכנות שיתוף - משקיען השבוע ~
    על ידי <HEN> בפורום מדריכי תוכנות
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 12-01-2010, 19:37
  2. תגובות: 13
    הודעה אחרונה: 08-01-2010, 16:00
נושא נעול
עמוד 5 מתוך 26 << ראשון ... 3456715 ... אחרון >>
מציג תוצאות 61 עד 75 מתוך 389

~ אתגר פורום תוכנות שיתוף ~ - עמוד 5

  1. #61
    משתמש ותיק האוואטר של InSane
    תאריך הצטרפות
    01/2009
    הודעות
    8,782
    לייקים
    468
    נקודות
    534
    משפט מחץ
    Zman is Money
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    SWEDVDR


    PsyTrance לשעבר
    MegaPro לשעבר

  2. קישורים ממומנים

  3. #62

  4. #63
    משתמש כבוד האוואטר של <HEN>
    שם פרטי
    חן
    תאריך הצטרפות
    10/2007
    הודעות
    6,870
    לייקים
    3
    נקודות
    17,931
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי freakystyley צפיה בהודעה
    Swedvdr
    יפה קיבלת 2 נק'


    לשאלה הבאה:


    ניסיתי להירשם לאתר והשגיאה הבאה הופיע:


    Signup failed!

    You appear to be connecting through a proxy server. Your organization or ISP may use a transparent caching HTTP proxy. Note: if you run an Internet-accessible web server on the local machine you need to shut it down until the sign-up is complete.


    מה היא באה להגיד לי?
    ואיך אני פותר אותה?


    קל אבל עדיין 3 נק'!


  5. #64

    ברירת מחדל

    טעות
    נערך לאחרונה על ידי Razor711; 01-04-2009 בשעה 20:39.

  6. #65
    משתמש כבוד
    כי אופיזהלכונפות
    האוואטר של Freaky
    שם פרטי
    עומר
    תאריך הצטרפות
    11/2008
    הודעות
    6,697
    לייקים
    0
    נקודות
    226
    משפט מחץ
    בפבואר מומלץ לקנות פילים.
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    אתה מתחבר דרך טרמינל!
    אתה צריך לנתק אותו בישביל ההרשמה.
    מוכר פריצה לפלייסטישן 3 למעוניינים אפשר לפנות עליי.

  7. #66
    משתמש מתחיל
    תאריך הצטרפות
    11/2008
    הודעות
    448
    לייקים
    0
    נקודות
    50

    ברירת מחדל

    האתר גילה שנכנסת דרך פרוקסי, ואתה צריך להכנס רגיל [בלי פרוקסי]

  8. #67
    מורחקים
    תאריך הצטרפות
    12/2007
    הודעות
    606
    לייקים
    0
    נקודות
    0

    ברירת מחדל

    לא משנה
    נערך לאחרונה על ידי omri08; 01-04-2009 בשעה 20:39.

  9. #68

    ברירת מחדל

    זה אומר שאתה משתמש באתר עם PROXY

  10. #69
    משתמש ותיק האוואטר של InSane
    תאריך הצטרפות
    01/2009
    הודעות
    8,782
    לייקים
    468
    נקודות
    534
    משפט מחץ
    Zman is Money
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    היא באה להגיד לך שהטראקר חוסם את ה IP שלך / שאתה משתמש בפרוקסי.
    יש לה רק פתרון אחד והוא להשתמש בפרוקסי / להחליף פרוקסי.


    PsyTrance לשעבר
    MegaPro לשעבר

  11. #70
    משתמש כבוד האוואטר של <HEN>
    שם פרטי
    חן
    תאריך הצטרפות
    10/2007
    הודעות
    6,870
    לייקים
    3
    נקודות
    17,931
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי Oi7 צפיה בהודעה
    האתר גילה שנכנסת דרך פרוקסי, ואתה צריך להכנס רגיל [בלי פרוקסי]
    תשובה נכונה, קיבלת 3 נק'

    עכשיו לשאלה הבאה:



    לאחר שתזהו את הטראקר אני רוצה שתביאו לי:
    1. את הכתובת
    2. איך עולים שם ל- PU.
    3. כמה עולה שם VIP (תבחרו אתם לכמה זמן)


    בגלל שאתם מהירים מעכשיו כל שאלה 1 נק' בלבד!
    נערך לאחרונה על ידי <HEN>; 01-04-2009 בשעה 20:45.


  12. #71
    משתמש מתחיל
    תאריך הצטרפות
    11/2008
    הודעות
    448
    לייקים
    0
    נקודות
    50

    ברירת מחדל

    http://www.revolutiontt.net
    PU- להעלות 25G, להיות חבר לפחות 4 שבועות ורטיו מעל 1.05
    לא משלמים על VIP, תורמים ומקבלים VIP

  13. #72
    משתמש ותיק האוואטר של InSane
    תאריך הצטרפות
    01/2009
    הודעות
    8,782
    לייקים
    468
    נקודות
    534
    משפט מחץ
    Zman is Money
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    1. https://www.revolutiontt.net
    2. Must have been be a member for at least 4 weeks, have uploaded at least 25GB and have a ratio at or above 1.05. The promotion is automatic when these conditions are met. Note that you will be automatically demoted from this status if your ratio drops below 0.95 at any time.
    3. 5 אירו לשבוע.


    PsyTrance לשעבר
    MegaPro לשעבר

  14. #73
    מורחקים
    תאריך הצטרפות
    12/2007
    הודעות
    606
    לייקים
    0
    נקודות
    0

    ברירת מחדל

    1.http://www.revolutiontt.net/
    2.צריך 25 גיגה העלאה לפחות 4 שבועות וותק ורטיו של 1.05
    3. 5 דולר (מהמר)

  15. #74
    משתמש כבוד האוואטר של <HEN>
    שם פרטי
    חן
    תאריך הצטרפות
    10/2007
    הודעות
    6,870
    לייקים
    3
    נקודות
    17,931
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי Oi7 צפיה בהודעה
    http://www.revolutiontt.net
    PU- להעלות 25G, להיות חבר לפחות 4 שבועות ורטיו מעל 1.05
    לא משלמים על VIP, תורמים ומקבלים VIP
    מה ההבדל בין משלמים לתורמים?


  16. #75
    משתמש ותיק האוואטר של InSane
    תאריך הצטרפות
    01/2009
    הודעות
    8,782
    לייקים
    468
    נקודות
    534
    משפט מחץ
    Zman is Money
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי <HEN> צפיה בהודעה
    מה ההבדל בין משלמים לתורמים?
    אותו דבר חח...
    ואני צדקתי?


    PsyTrance לשעבר
    MegaPro לשעבר

נושא נעול


הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך


כל הזמנים הם לפי GMT +3. השעה כרגע היא 18:00.
מופעל על ידי vBulletin™ © גרסה 4.1, 2011 vBulletin Solutions, Inc. כל הזכויות שמורות.
פעילות הגולשים
אומנות וגרפיקה
מוזיקה
ספורט
סדרות טלוויזיה
סרטים וקולנוע
קנייה ומכירה
רשתות חברתיות
הבורר 3
פורומי פנאי ובידור
סרטים
סדרות
משחקים
דיבורים
אקטואליה
בעלי חיים
בדיחות והומור
משחקי ספורט
הבורר
מחשבים וטכנולוגיה
תמיכה טכנית
חומרה ומודינג
תוכנות להורדה
סלולארי וגאדג'טים
רקעים למחשב
ציוד הקפי למחשב
אבטחת מידע
תכנות ובניית אתרים
כסף ברשת
אייפון
בריאות ואורח חיים
כושר ופיתוח גוף
דיאטה
צבא וגיוס
יעוץ מיני
מה שבלב
אומנות הפיתוי
יהדות
מיסטיקה ורוחניות
אתאיזם ודתות

נושאים: 2,513,619 | הודעות: 8,214,213 | משתמשים: 315,603 | המשתמש החדש ביותר: upizijoj | עיצוב גרפי: סטודיו עודד בביוף | קידוד: rellect