נכתב במקור על ידי TheLegendKiller שלחתי לסול את כל הנק' ולא קיבלתי כלום! תשלח לי בבקשה... מזתומרת לא קיבלת.? תוריד יש לך הורדה בעמוד הראשון
Better Be Dead, Than RED
נכתב במקור על ידי TheLegendKiller שלחתי לסול את כל הנק' ולא קיבלתי כלום! תשלח לי בבקשה... תסתכל בדף הראשון (במוסתר) עריכה: לא שמתי לב שildiS ענה לפני.
נערך לאחרונה על ידי מדען; 07-04-2009 בשעה 14:45.
-------------------------------------------------- מחפש סקריפטים או צ'יטים של משאבים לטרוויאן(לא שמראים כמה משאבים יהיה לי, שיתנו לי משאבים או יגדילו את היצור שלי לשעה), 5 נקודות על צ'יט/ 10 נקודות על סקריפט.
אחי- הכל כתוב שם בג'יבריש, וגם אין שום מדריך.... מזה קוד כפר? איך מפעילים את זה?!? O.ם
http://www.iatraf.co.il/showthread.php?t=444761
תודה
תודה אחי טובבבבב
יש איזנה דרך לסדר את זה? זה בג'יבריש....
TY....
תודה אחי
תודה רבה אחי יעזור לי
קרדיט לי על הסמקסית למעלה מכין חתימות בפרטי למי שרוצה [=
תודה.
נכתב במקור על ידי TheLegendKiller יש איזנה דרך לסדר את זה? זה בג'יבריש.... לא =\
חוקי הפורום