כי יש מארקים שלא מכירים את רנדי, והWWE רוצים לגרום לילדים להתלהב מרנדי או מכל אחד. גם בפוסטר
של JMD רשום אדג'
[זו השערה שלי]
כי יש מארקים שלא מכירים את רנדי, והWWE רוצים לגרום לילדים להתלהב מרנדי או מכל אחד. גם בפוסטר
של JMD רשום אדג'
[זו השערה שלי]
נערך לאחרונה על ידי RKOLegend; 17-04-2009 בשעה 13:10.
|
|
ואללה, דווקא אחלה השערה XD
Backlash אז מראים את הגב של אורטון חח.
זה כי הוא לא יקח..
רוצים לנהל בקטגורית סדרות וטלוויזיה? כנסו לכאן:
http://www.iatraf.co.il/showthread.p...66#post6039366
גם אני לא ידעתי שזה קרב מי שעומד אחרון,חחחחח..
אז לא יודע,אבל עדיין לי נירא לי שאדג' יהיה אלוף..
חח עידו תעדכן..
CR7 + MANCHESTER UNITED = MACHINE
CR7 + REAL MADRID = GAY
יאללה!! אני ממש נרגש לבאקלאש
מה?בטח אתם גם מעבירים את הקטעים שבתחילת התוכנית נכנס מישהו מדבר שעה וחופר ואז אתם מעבירים..
give him a SPOT LIGHT
I WALK ALONE
נקווה שאדג' לא ירמה בLMS..
בא לי שסינה ישאר אלוף, אם אדג' ירמה, זה כבר יחפור כי הוא רימה במלא קרבות...
שוויקי לא תצא ברגע האחרון ותגיד משהו שיקשה על סינה..
* עודכן *
רוצים לנהל בקטגורית סדרות וטלוויזיה? כנסו לכאן:
http://www.iatraf.co.il/showthread.p...66#post6039366
התכוונתי נגיד שוויקי לא תצא בתחילת הקרב, או כשסינה עומד לנצח, כדי לשנות את החוקים.
LMS צודק, זה אחד הקרבות הכי טובים שיש![]()
עודכן שוב!
רוצים לנהל בקטגורית סדרות וטלוויזיה? כנסו לכאן:
http://www.iatraf.co.il/showthread.p...66#post6039366