עזבו, אין לכם סיכוי לעבור את זה.
שלב 18 זה הסוף, קראתי את זה באתר היוצר.
עזבו, אין לכם סיכוי לעבור את זה.
שלב 18 זה הסוף, קראתי את זה באתר היוצר.
.אין על הנוסטלגיות שלי.
גרפיקה ועיצוב אתרים | חתימות וסמלים | פלאש ואנימציה
תמיכה גרפית | מדריכים גרפיים | כלים ועזרים למעצב
|
|
חחחחחחחחחח אני היחידי שעבר את שלב 14 בפעם הראשונה ובלי נפילות (פוקס חחח)
יאללה אלי, 18 זה האחרון ואני הראשון (והיחיד) שהביא תמונה של שלב 18 אז ניצחתי לא?
בתגובתכם להודעותיי, אנא מכם, לחצו על הכפתור "ציטוט ההודעה" שנמצא מתחת לשורה זו.
אמממ גם אני הגעתי ל18 ,ואחרי 30 דקות של חרישה החלטתי לחפש באינטרנט את המשחק ולראות אם מישו עבר את שלב 18.
ואשכרה כתוב בכל מקום שזה סוף המשחק,יעני אין עוד שלבים אחרי שלב 18
אז DEJAVU זוכה נראה לי.
ב- 20 דקות הגעתי ל- 12 :X
חבל שרק עכשיו שמתי לב לאתגר חחח
http://rapidshare.com/files/229535171/LVLS.rar
אין לי רק את שלב 1 ו2 אבל אחי אל תהיה מניאק נו באמת רואים שאני עברתי ולא העתקתי או משו ,פשוט בהתחלה כשעברתי את השלבים המשחק היה בתיקיה של הראר ובגלל זה התמונות לא נשמרו ואז כשהוצאתי הם התחילו להישמר.
.אין על הנוסטלגיות שלי.
גרפיקה ועיצוב אתרים | חתימות וסמלים | פלאש ואנימציה
תמיכה גרפית | מדריכים גרפיים | כלים ועזרים למעצב
הינה עם שלב 1
http://www.pir.co.il/d-x-server1-z-Iatraf_1.rar
.אין על הנוסטלגיות שלי.
גרפיקה ועיצוב אתרים | חתימות וסמלים | פלאש ואנימציה
תמיכה גרפית | מדריכים גרפיים | כלים ועזרים למעצב
לא עובר את 14 סעאמק איזה קשה חחח
אני יומיים על 14 לא מצליח
אבל הצלחתי לפני שעה.
עכשיו 15..
עריכה : 17![]()
נערך לאחרונה על ידי Yoske; 05-05-2009 בשעה 22:57.