|
|
זה החדשים של "אגד" אני כל יום חוזר איתם בצהריים.
נערך לאחרונה על ידי A&E; 21-05-2009 בשעה 18:24.
פשש הלוואי עליי
בתגובתכם להודעותיי, אנא מכם, לחצו על הכפתור "ציטוט ההודעה" שנמצא מתחת לשורה זו.
בונה זה בית.. =)
CR7 + MANCHESTER UNITED = MACHINE
CR7 + REAL MADRID = GAY
קוראים לזה קרוואן
אין תמונה
בס"ד
יש תמונה תרענן , או שתיצא מהאשכול ותיכנס עוד כמה דקות ^^
יש לי בעיות באיחסון באתר שלי ושל עוד אחד.
הנה הקישור לכתבה: http://copypast.co.il/117-.chyechchc...hchchchch.html
אנחנו ממש עכשיו עוברים לאחסון אחר ותוכלו לראות את התמונות כבר היום אחרי השעה 9.
והנה יוטם שוב תפס תפוזה על המירק אז:
«23:08:18» «Guest765» יש פה גיי ?
«23:08:21» «@y0tam» אני
יוטם ^ אל תגיד לי יותר שאתה לא הומו, עכשיו כולם יודעים מי אתה .
צריכים עזרה?, לא מבינים משהו?, תפנו אלי בפרטי.![]()
אין תמונה ..