שינית ססמא באייסי כי שעחתי למחוק אותו אצל אחד החברים,
ועכשיו פרמטתי ואני לא זוכר את הססמא :|
מה אפשר כבר לעשות במצב נואש שכזה?!
שינית ססמא באייסי כי שעחתי למחוק אותו אצל אחד החברים,
ועכשיו פרמטתי ואני לא זוכר את הססמא :|
מה אפשר כבר לעשות במצב נואש שכזה?!
|
|
יייייייייאאלה אני בטוח שאתה יודע לפרוץ נכון?
אין תוכנה לפריצת אייסי? =\
ומה אם אימייל? =)
ואיזה באסה..
CR7 + MANCHESTER UNITED = MACHINE
CR7 + REAL MADRID = GAY
אימייל ניסיתי את כל האימיילים שלי,
כנראה שהוא לא רשום על אחד מהם...
אני מנסה לחושב כבר איזה ססמאות ניסיתי לשים,
וזה ייקח שנים בתוכנה לפריצת אייסי,
מי שרוצה שינסה מי שפורץ תמורת כל הנקודות שלי
ואוי, רציתי לספר לך סיפור על חייזירים אבל אני מקווה שאתה לא תחשוב שאני דפוק.
אבל לא היתה באיסיקיואני אנסה לפרוץ.
והנה יוטם שוב תפס תפוזה על המירק אז:
«23:08:18» «Guest765» יש פה גיי ?
«23:08:21» «@y0tam» אני
יוטם ^ אל תגיד לי יותר שאתה לא הומו, עכשיו כולם יודעים מי אתה .
צריכים עזרה?, לא מבינים משהו?, תפנו אלי בפרטי.![]()
תנסו לפרוץ,
לא ניראלי שתצליחו :\
מי שרוצה אותי אני בנתיים ב 20-777-0000
מישו יכול לבדוק עם איזה בוט על איזה אימייל הוא רשום?
נערך לאחרונה על ידי Alex; 21-05-2009 בשעה 23:58.
קנה אחד חדש באטרף D:
Life isn't about finding yourself. Life is about creating yourself
חולצות ובלייזרים אלגנט :
http://www.iatraf.co.il/showthread.php?t=878363
הנה הפיתרון אחי
http://www.iatraf.co.il/showthread.php?t=458683
זה רשום לך על האימייל הזה
bl4ckpovar@gmail.com
בהצלחה אלכסו
תנסה לפרוץץ...
300|400|500|600|700|800