אני לח'
בן 15 שנה הבאה בתחילת שנה
אני לח'
בן 15 שנה הבאה בתחילת שנה
|
|
אני לי' ואני שנה הבאה בן 16, מה הפסדתה כיתה?
בן 14 עולה לכיתה ח'
לגן כובה!!
אני געון שיודא לחתוב!!!
המנפה היה פה!
כיתה ב'
I![]()
אוהד
מספר 1 באטרף
Blackpic לשעבר
אני עולה ל כ"א.
(אני רואה שכולם מספימים כולל המנהל אז אני מרשה לעצמי... :|)
".It always seems Impossible until it's done"
אממממ אני לגן חובה
אממממ
ט'
שנה הבאה תיכון D:
יד :\
נערך לאחרונה על ידי Anonymous; 18-07-2009 בשעה 18:21.
The Pod