אני חדש פה מקווה להישתלב
אני חדש פה מקווה להישתלב
נערך לאחרונה על ידי .Eliran.; 19-07-2009 בשעה 00:44.
|
|
ברוך הבא
ברוך הבא.
תודה![]()
תודה עכשיו נראה לי אני לא חדש פה![]()
תודה אחי
ברוך הבא אחי=] [=
ברוך הבא.
" For Those About To Rock - We Salute You "
ברוך הבא :]