שמעו תשיר בן מתוק של מושיק עפיה
פשוט שיר מרגש
ואז תגיד לי שזמרי מזרחית לא מביאים רגש לשיר
שמעו תשיר בן מתוק של מושיק עפיה
פשוט שיר מרגש
ואז תגיד לי שזמרי מזרחית לא מביאים רגש לשיר
נערך לאחרונה על ידי ©gili©; 13-08-2009 בשעה 03:37.
|
|
שמעו כל הדיון הזה חרא תביאו שמות של שירים שזמרים תכבו תשיר אם לא אז זה לא שווה הזמר לא מביע רגש וזה סתם זיון שכל!
אבל מה זה קשור ? זה מה שכואב לך ? מי כתב את השיר ?
אתה יודע הם קונים את השירים ושרים .
העיקר המילים שהם מביעים ? העיקר כיף לשמוע ?
בגלל זה אני אוהבת את זה .
זה לא משנה מי כתב , ואל תדאג -
אם זה לא השיר שלהם תאמין לי שלפני כל הופעה לפני כל שיר -
הם נותנים קרדיט לכותב ולמלחין - אם יצא לך מתישהו לשמוע .
חח לא קשור קרדיט חחחחחחח ממש לא למה זה עוזר הצופים מבינים מי הכותב זה בולשיט זה לא הקטע.
הקטע שאתם מתלהבים משירי "השמחה" כמו אש בוערת בי וכל החארטה הזה,אננו דנים על רגשות אז תביאו שירים שהזמר כתב תשיר למה אם לא זה לא שווה ואני אגיד לך למה-כי הזמר לא מביע רגש והוא סתם שר על זאתי שאנסה את אחותו בתחת של איציק..שטויות
טוב שמע
החרטה שאתה מביא עכשיו שזמר לא כתב תשיר אז הוא לא שווה כלום
זה הזיון שכל הכי גדול שראיתי
מה מאפיין זמר????
הקול שלו
לא זה שהוא כותב עם היד שלו שיר ושר תשיר של עצמו
הוא צריך בסך הכל להשתמש עם היד בשביל להחזיק תמקרופון
אם הוא כותב שיר משלו שאפו אבל לא בגלל זה זמרים מצליחים יותר או מצליחים פחות
אז הז מה שאנחנו מנסים להגיד רבאק!בגלל זה הדיון הנה הוצאת מהפה למה מזרחית זה חרא פשוט מאד!
בא זמר זבל שלא יודע לכתוב שיר לא מביע רגש לא כלום,ופשוט שר עם קול מעפן זה מה שנקרא בולשיט ועל זה אנחנו מדברים ותודה רבה נגמר הדיון!
קחו
http://www.azlyrics.com/lyrics/notoriousbig/juicy.html
תראו תבית הראשון זה מתחיל מ-"It was all a dream"וממשיך..תקראו 6 שורות ותראו על מה מדובר
הורג אותי השטויות שהם משלשלים מהפה שלהם
ואנחנו כמו דפוקים עונים להם
ואור
בכל סגנון של מוזיקה יש זמר חרא שקיבל ביצים והחליט לשיר
מה אתה מערבב שטויות בלי קשר סתם לבלבל תמוח
רוב הזמרים שמצליחים היום בגלל שהם לא מאפנים בכלל תאמין לי הייית מת לעשות רבע ממה שהם עושים עם הקול שלהם
נערך לאחרונה על ידי ©gili©; 13-08-2009 בשעה 03:49.