לא עובדדדדדדדדדד
|
|
יאללללללללללללללללללללללה מה נסגר אם השרת ???
נשמה אתה נראה לי אחושרמוטה אדמיין אבל תטפל בזה כבר אחי!!!
אני נירשם וזה רושם לי שאין משתמשששש
דקה, השרת עצמו פתוח?!?!?!?!? יש לי עוד רעיון לטיפול
דקה!
תנסו עכשיו להכנס!!!
לאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא אאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא אאאאאאאאאאאאאאאאאא
תנסו עכשיו להרשם ואז להכנס!
תגידו השרת עצמו פתוח?!??!?
יש בעיה עם ההרשמה, זה לא מצליח לרשום משתמשים חדשים או משהו, השרת עצמו עובד...