רציתי לדעת מה אפשר לשתות בתקציב נמוך כמו 50 שקל אבל לא נקי ולקבל סטלה טובה
רציתי לדעת מה אפשר לשתות בתקציב נמוך כמו 50 שקל אבל לא נקי ולקבל סטלה טובה
|
|
אבל זה יהיה נקי וגם רק שתיים שלוש אנשים שותים אז משהו קטן
אצלינו בקבוק של חורציצה עולה 750 עולה 50 שקל..
יש נימירוף..
יש וודקה חדשה שעוברת חלק בגרון ההורים שלי שותים אותה
Зеленая Марка
שתיתי אותה והיא אחלה וודקה על רמה..
![]()
תודה אחי שמע בסוף יש בסביבות 65 שקל אז לקחת פינלנדיה או לא ?
כן זה או אבסולוט אבל אם אתם 2 אז 750 זה יותר מידי..
חוץ מיזה חבל שלא תיקנו עירבוב ככה זה יעבור בכיף..
יש מלא וודקות זולות שהן אחלה
יש אלכסנרוב ב25 ליטר עובר חלק
קיגלביץ' שזה גם סבבה עולה איזה 30 ל750/700 מ"ל
ויש וודקה בבקבוק של ליטר ו700 משהו כזה (כמעט שתי ליטר) עולה 45/35 אבל זה כשהרבה אנשים
אני ממליץ לך לא להוציא יותר מדי כסף על אבסולוט/פינלנדיה כשיש אחלה וודקות בחצי מחיר
אבסולוט גועל נפש
פינלנדייה בן זונה
קנה רוסקי סטנדרט
או זילוניה מארקה באמת וודקה חמודה ביותר
אתה יכול גם לקנות חורטיצה
King
תקנה בקבוק 750 נימירוף ועוד בקבוק נסטי ותפוזים
תוריד בשוטים וזה הכל..
המלך חזר
65 שקל לפינלדיה או אבסולוט ? רק בסופר,
בקיוסקים תביא חורטיצה עם 3 XL.
הכל שלי^^
אני לא חכם במיוחד, אל תתיחסו ברצינות להודעותיי, תודה