הנה מייל שקיבלתי אתמול בערב מלוקרז:
Dear Lockerz Member:Thank you for contacting Lockerz. Last night we discovered that a whole lot ofemails that members sent us never made it to us. We are very sorry about that,and are in the process of upgrading our email response system.In the meantime, we are sending this automated email to members who emailed usin the last week. This email contains the answers to a lot of common questions.If this email doesn’t answer your specific question, please respond to support@lockerz.com, and we’ll try to make responding to you a priority.Here are the answers to common questions:REDEMPTION ORDERS: We’re processing orders from the redemption as we speak…err,type, and have already started shipping some of the prizes. More prizes will beshipped over the next 7 to 10 days. You will receive a shipping confirmationwhen your prize is shipped. Some members have not seen PTZ deducted for prizesthey redeemed in November. Your PTZ will be deducted shortly after your prizeis shipped.PTZ COUNTS: We adjusted PTZ counts, and then invite counts, earlier this week.Your invites PTZ were adjusted when PTZ were adjusted, so you wouldn’t havereceived additional invites PTZ when you saw your invites count adjusted. We’restill experiencing a few display errors, but just know that your PTZ are storedsafely in our database and we’ll be working to correct the errors every fewdays.AMNESTY PTZ ADJUSTMENT: We HAVE NOT adjusted PTZ from the Amnesty Program. Wewill do that over the next 10 days.NEW MEMBER ACCOUNTS: Newer members who have joined in the past 3 weeks may havea problem with broken accounts where their PTZ aren’t registered to theiraccount and nothing shows up on their MyLockerz page. We’re working on a fixright now.SENDING INVITES: Some invites are not currently being sent out properly. Oncethis is fixed, invites you have sent will be delivered. We don’t think you’llneed to resend invites.ACCEPTING INVITES: The link in Lockerz invitations is not working properly.This is causing three problems: 1) invitees may not be able to get to theLockerz site from the invitation, 2) invitees complete their information on theregistration page, but are then told their email address is already in thesystem, and 3) inviter accounts may show that invitee has not accepted wheninvitee has accepted.LOGIN PROBLEMS: Some members can not login. That is a problem with our site,not your account.Z-LIST T-SHIRTS: Our Z-List has been growing so fast that our t-shirt supplycan't keep up. If you recently achieved Z-List status, we must ask you to waituntil January to receive your t-shirt.NEXT RESTOCK: We are not announcing the date of the next restock. Keep checkingin everyday!Thanks for being part of the Lockerz community. Keep visiting Lockerz to earnPTZ and learn about exciting new things that will be happening at Lockerzbetween now and the end of the year.- The Lockerz CrewLockerz SupportPittsburgh, PA support@lockerz.com
תרגום מגוגל:
Lockerz חבר יקר:
תודה על פנייתך Lockerz. אתמול בלילה גילינו המון
דוא"ל כי חברים שלחו לנו מעולם לא עשה לנו את זה. אנחנו מאוד מצטער על כך,
ו נמצאים בתהליך של שדרוג מערכת בתגובה הדוא"ל שלנו.
בינתיים, אנו שולחים דוא"ל אוטומטית זה חברים מי בדוא"ל לנו
בשבוע האחרון. דוא"ל זה מכיל תשובות להרבה שאלות נפוצות.
אם זה doesn דוא"ל, התשובה לשאלה הספציפית שלך, אנא השב
support@lockerz.com, ואנחנו, מנסים לגרום לך להגיב עדיפות.
להלן תשובות לשאלות נפוצות:
הזמנות הגאולה: אנחנו, עיבוד פקודות הגאולה כפי שאנו
לדבר,
הקלד כבר החלו משלוח של כמה פרסים. פרסים עוד יהיה
מכרה במשך 7 עד 10 ימים. אתה תקבל אישור משלוח
כאשר הפרס שלך הוא נשלח. חלק מחברי לא ראיתי PTZ נוכו בפרסים
הם להיגאל בחודש נובמבר. PTZ ינוכה שלך זמן קצר לאחר הפרס שלך
הוא נשלח.
ספירת PTZ: אנחנו עונתיות ספירת PTZ, ולאחר מכן להזמין סופרת, מוקדם יותר השבוע.
מזמינה שלך PTZ הותאמו כאשר PTZ הותאמו, כך שאתה לא, יש
קיבל נוספים מזמין PTZ כשראית מזמינה שלך לספור עונתיות.
אנחנו,
עדיין נתקל להציג כמה שגיאות, אבל רק יודע PTZ שלך מאוחסנות
בבטחה באתר שלנו ואנחנו, לעבוד כדי לתקן את השגיאות כל כמה
ימים.
אמנסטי PTZ התאמה: אין לנו עונתיות PTZ מהתוכנית אמנסטי. אנחנו
תעשה את זה במשך 10 ימים.
New Member חשבונות: חדש חברים שהצטרפו בעבר 3 שבועות אולי
בעיה עם חשבונות שבור שבו aren PTZ שלהם, Äôt הרשום שלהם
חשבון ושום דבר לא מופיע בדף MyLockerz שלהם. אנחנו, עובדים על לתקן
עכשיו.
שליחת מזמין: חלק מזמין כרגע לא נשלח כמו שצריך. פעם אחת
זה קבוע, מזמינה אתכם לשלוח יסופקו. אנחנו dont, חושב
אתה, צריך לשלוח שוב מזמין.
מזמינה קבלת: הקישור הזמנות Lockerz אינו פועל כראוי.
זה גורם לשלוש בעיות: 1) המוזמנים לא יוכלו להגיע
האתר Lockerz מן ההזמנה, 2) למוזמנים להשלים את המידע שלהם על
דף רישום, אבל אז הם אמרו את כתובת הדוא"ל שלהם כבר ב
המערכת, ו 3) חשבונות מזמין עשוי להראות כי מהמוזמנים לא התקבלה כאשר
מהמוזמנים קיבל.
LOGIN בעיות: חלק מחברי לא מצליח להתחבר. זו בעיה עם האתר שלנו,
לא בחשבון שלך.
Z-list T-Shirts: Z-רשימה שלנו גדל כל כך מהר, T-shirt שלנו לספק
לא יכול לעמוד. אם לאחרונה הושג Z-רשימת מעמד, אנחנו חייבים לשאול אותך לחכות
עד ינואר כדי לקבל את חולצת הטריקו שלך.
RESTOCK הבא: אנחנו לא שהכריזו על תאריך של restock הבא. להמשיך לבדוק
ב כל יום!
תודה על להיות חלק מהקהילה Lockerz. לשמור על ביקור Lockerz להרוויח
PTZ וללמוד על דברים חדשים זה יהיה מרגש קורה Lockerz
מעכשיו עד סוף השנה.
- הצוות Lockerz
תהנו!




ספוילר:
ציטוט ההודעה












