קהילות פורומים, הורדות, יעוץ ותמיכה


אשכולות דומים

  1. שרת חדש סוס ~חם~ Ysi !
    על ידי yakov194 בפורום שרתים פרטיים MapleStory
    תגובות: 22
    הודעה אחרונה: 20-11-2009, 22:28
  2. [hot New] T.i. What You Know [ysi]
    על ידי Fury בפורום מזרחית ודיכאון להורדה
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 21-01-2006, 11:35
  3. Yesterday's New Quintet - Sound Directions The Funky Side... [RETAIL][2005][MP3][YSI]
    על ידי Fury בפורום מזרחית ודיכאון להורדה
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 08-11-2005, 07:08
  4. אוסף מוזיקה שחורה | YSI
    על ידי GodFather בפורום מזרחית ודיכאון להורדה
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 16-10-2005, 22:23
+ תגובה לנושא
עמוד 3 מתוך 4 << ראשון 1234 אחרון >>
מציג תוצאות 31 עד 45 מתוך 49

Ysi Ms - עמוד 3

  1. #31
    מורחקים
    תאריך הצטרפות
    12/2009
    גיל
    30
    הודעות
    87
    לייקים
    0
    נקודות
    0
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    למה לא עובד השרת?

  2. קישורים ממומנים

  3. #32
    מורחקים
    תאריך הצטרפות
    12/2009
    הודעות
    163
    לייקים
    0
    נקודות
    50

    ברירת מחדל


  4. #33
    משתמש מכור
    שם פרטי
    יוני
    תאריך הצטרפות
    12/2009
    הודעות
    1,784
    לייקים
    0
    נקודות
    -80
    משפט מחץ
    אה?
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    שרת הומו^^



  5. #34
    מורחקים
    תאריך הצטרפות
    12/2009
    גיל
    30
    הודעות
    87
    לייקים
    0
    נקודות
    0
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    שמע זה שרת אחלה רק משהו בטח קרה
    נערך לאחרונה על ידי DaniPo; 25-12-2009 בשעה 16:20.

  6. #35

    ברירת מחדל

    למה לא עובד השרת? בונא עד שהגעתי לרמה 104 אתה סוגר אותו?! =\\\\

  7. #36
    משתמש מכור
    שם פרטי
    יוני
    תאריך הצטרפות
    12/2009
    הודעות
    1,784
    לייקים
    0
    נקודות
    -80
    משפט מחץ
    אה?
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    אחי גם היה לך ריפאק ל V80 לא היה לך לוקלהוסט אז לך תחרטט חארטות לאמא



  8. #37
    מורחקים
    תאריך הצטרפות
    12/2009
    גיל
    30
    הודעות
    87
    לייקים
    0
    נקודות
    0
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    לא יודע!!
    אולי הוא כבר מעביר אותו לV80?

  9. #38

    ברירת מחדל

    יוני מה אתה רוצה? תעזוב אותו כבר לך שחק בשרת שלך יא ילד קטן, עוף מפה..
    מתי השרת יעבוד יעקוב?

  10. #39
    מורחקים
    תאריך הצטרפות
    12/2008
    הודעות
    585
    לייקים
    0
    נקודות
    50
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    אחי תפעיל תשרת....
    זה אני הJR.Aאו A אני לא יודע משמת אותי חח
    אבל זה לא כזה משנה .................................................... 

  11. #40
    מורחקים
    תאריך הצטרפות
    12/2009
    גיל
    30
    הודעות
    87
    לייקים
    0
    נקודות
    0
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    השרת עובד אפשר להכנס!!

  12. #41
    משתמש מכור
    שם פרטי
    יוני
    תאריך הצטרפות
    12/2009
    הודעות
    1,784
    לייקים
    0
    נקודות
    -80
    משפט מחץ
    אה?
    מין: זכר

    ברירת מחדל xxx

    ציטוט נכתב במקור על ידי BeaM צפיה בהודעה
    יוני מה אתה רוצה? תעזוב אותו כבר לך שחק בשרת שלך יא ילד קטן, עוף מפה..
    מתי השרת יעבוד יעקוב?
    הבטחתי שאני לא מקלל ילדים אז בקיצר אשמתי שהוא מחרטט דברים מהעולם החיצון כדי שתיכנסו
    נערך לאחרונה על ידי yoni279; 25-12-2009 בשעה 17:01.



  13. #42
    משתמש מתחיל
    תאריך הצטרפות
    08/2009
    הודעות
    244
    לייקים
    0
    נקודות
    30
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    הוא לא מחרטט אני gm שם והכל כמו שהוא אמר.. כנסו עוד מעט דברים חדשים!

  14. #43

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי yoni279 צפיה בהודעה
    הבטחתי שאני לא מקלל ילדים אז בקיצר אשמתי שהוא מחרטט דברים מהעולם החיצון כדי שתיכנסו
    תשמע,אתה מתחיל לעצבן אותי אתה לא אוהב תשרת על תגיב

    באשכול, זה הכל לך לשרת שלך V75 עם FULL באגים לא מעולם

    הזה 100M EXP כול אחד עם 4000 ריסטים.. שרת שבקושי

    עומד עושה לו פוו..... הוא קורס.. יאללה ביי חפש חיים..

    זה שאתה גם לא יודע איך מעפילים שרת בלי LOCAL HOST

    זה אומר שאתה גם לא מתכנת מהשו... -.- קיצר אין לי מה להתווכח

    איתך אפילו לך תישן!

  15. #44

    ברירת מחדל

    חחחחח..
    עלאק v80!
    יש רק v79, וגם עם היית פותח על v80 נקסון וWizet היו מורידים אותך על ארבע רגליים תוך עשר דקות כמו כלב טוב.. ..
    אז די לחרטט..


  16. #45

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי ClubMaple צפיה בהודעה
    חחחחח..
    עלאק v80!
    יש רק v79, וגם עם היית פותח על v80 נקסון וWizet היו מורידים אותך על ארבע רגליים תוך עשר דקות כמו כלב טוב.. ..
    אז די לחרטט..
    עריכה: עזוב אין לי כח להתווכח.

    בהצלחה.
    נערך לאחרונה על ידי yakov194; 25-12-2009 בשעה 19:32.

+ תגובה לנושא


הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך


כל הזמנים הם לפי GMT +3. השעה כרגע היא 19:32.
מופעל על ידי vBulletin™ © גרסה 4.1, 2011 vBulletin Solutions, Inc. כל הזכויות שמורות.
פעילות הגולשים
אומנות וגרפיקה
מוזיקה
ספורט
סדרות טלוויזיה
סרטים וקולנוע
קנייה ומכירה
רשתות חברתיות
הבורר 3
פורומי פנאי ובידור
סרטים
סדרות
משחקים
דיבורים
אקטואליה
בעלי חיים
בדיחות והומור
משחקי ספורט
הבורר
מחשבים וטכנולוגיה
תמיכה טכנית
חומרה ומודינג
תוכנות להורדה
סלולארי וגאדג'טים
רקעים למחשב
ציוד הקפי למחשב
אבטחת מידע
תכנות ובניית אתרים
כסף ברשת
אייפון
בריאות ואורח חיים
כושר ופיתוח גוף
דיאטה
צבא וגיוס
יעוץ מיני
מה שבלב
אומנות הפיתוי
יהדות
מיסטיקה ורוחניות
אתאיזם ודתות

נושאים: 2,514,531 | הודעות: 8,215,125 | משתמשים: 315,603 | המשתמש החדש ביותר: upizijoj | עיצוב גרפי: סטודיו עודד בביוף | קידוד: rellect