למה בעיה אין שום בעיה . כנסו
מצוין אוהב אותו
שרת בסדר
שרת ככה ככה :[
שרת גרוע
|
|
אז תערוך את זה... אתה מוציא את עצמך שקרן חחחחחחחחחח.
וגם אז מה כולה פינק סקרול זה כלום זה ממש לא משנה כמעט משהו במשחק..
עדיף כיסאות וחיות רכיבה חדשים וגם NX חדש ואולי כמה מפלצות חדשות..
ואני שוב פעם אומר התלהבת יותר מדי מהפינק סקרול הזה זה ממש לא בעיה לקחת WZ לא עשית שום דבר יחודי ממש בשרת מצטער להגיד לך אחי.
עזוב אחי שרת גרוע אין פה שום דבר יחודי..
ויש פהההההה מלאאאאאאאאא ספפפפאאאאםםםםם אני בהלם שהמנהלים לא עשו כלום עדיין..
נערך לאחרונה על ידי XDFF; 26-01-2010 בשעה 17:28.
חחח אני מודה אתה באמת מנסה למנוע את זה.. אבל אני יודע מה הלך פה מלפניי חודשיים וחודש.. לא היו פה בכלל מנהלים אנשים עשו פה מה שהם רוצים..(והם עדיין דיי עושים מה שהם רוצים חח P![]()
XDFF די לחפור במוח טוב אתה האחרון שיודע מזה שרת פרטי מכול הפורום הזה אז יש לי מילה אחת לומר לך (תתתתתקקקקקדדדםםםם)
חח אני לא יספים פה את האשכול חבל..(אורי או איך שקוראים לך מצטער אם פגעתי עזוב זה היה טעות להגיב לך אני לא רוצה לפתוח פה מלחמות רק עם מישהו אחד.חחח)
אלדר אני יכול ללמד אותך על שרתים פרטיים! אתה בכלל לא יודע איך לפתוח שרת פרטי או איך לקמפל בכלל אתה סתם משחק אותה פה ליד כולם אתה סתם מנסה להוציא את עצמך גבר ותותח וזה חחח לא עובד! תתתקקקדדדםםם אתה!אתה לא יודע מה זה לתכנת אתה לא יודע להעריך שרתים טובים אתה בטח רק רוצה לעלות לרמה 200 בשנייה כי בגלובאל אתה הגעת לרמה 12 והפסקת.(אני עכשיו מחכה לתגובה של "מה? אני הייתי רמה 151 בגלובאל!!")
נערך לאחרונה על ידי XDFF; 26-01-2010 בשעה 18:17.
שם:יגל פאנגר
גיל:14.5
שרתים שהיתי בהם GM:לא הייתי (תמיד יש פעם ראשונה)
SKYPE:th3-w0lf
מבטיח לעשות מה שהאוונר עושה.....גם שאני לא GM (אני תמיד מקשיב
וחבר של הGMs והowners
כמה זמן אני יתחבר ביום בממוצע:בין 3-4 שעות (לא כולל שבת...אני דתי)
(אני דובר אנגלית ממש טוב ... אם אתה רוצה לשמוע בוא לסקייפ!!)
מת לשחק איתכם בייייייי ותיבחרו בי!!!1![]()
נערך לאחרונה על ידי yyyx41; 26-01-2010 בשעה 18:27.
טופס לGM:
שם :אלמוג
גיל : 16
כמה שרתים הייתי בהם GM:לא הייתי עדיין
icq\skype:almogi2501
מבטיח לעשות מה שהאוונר אומר: בטח שכן
כמה זמן אני יהיה מחובר ביום(ממוצע): 3-4 שעות ביום כולל שבת ושישי
רק תיתן לי תשובה אם אני יהיה GM מבטיח לך אני לומד את כל הפקודות ביום
ואני כבר משחק בשרת אני עם 15 ריסטים
נערך לאחרונה על ידי AlmogMS; 26-01-2010 בשעה 19:22.
אורי אין לי בעיה שתוסיף אלינו לצוות עוד GMים אבל לדעתי לא צריך יותר,
לאנשים בסרבר אין הרבה דרישות ואם יש להם אני רותם וולאדי ישר עוזרים.