יש 2 בעיות:
1.בעית DC אשר נפתרה
2. רול באק של הבוקר ועכשיו אנחנו נחזיר הכל!
יש 2 בעיות:
1.בעית DC אשר נפתרה
2. רול באק של הבוקר ועכשיו אנחנו נחזיר הכל!
|
|
יש אקר שעושה dc
תקשיבו אני סוגר היום אני יודע שזה שבת וכל זה נחזור מחר
=\
הצלחת להחזיר הכל?O:
יאייי D:
כפיים לקובי ^_^
מזה?!?!?!?
רק קובי?!
מה איתי אני זה שהצליח להחזיר תגיד להם קובי, אני זה שאמר שהכל חזר, אני זה ששינה את האייפ,י אני הGM הפעיל?!
אני האבא של השרת
וקובי הוא האמא( לא שאני חס וחלילה מחותן לקובי, חס וחסיסה או אוהב אותו!)
חח D:
אז טוב,
כפיים יותר לאסף מאשר לקובי D:"
חתודה
כולם להיכנס!!!
יש רק רול באק של שעה זהו!
לא מהבוקר הכל חזר, והאירוניה שקובי ואני חשבנו שהכל פתאום חזר הוא שהיום יום שישי כמו שאתם רואים אז אלוהים החליט שלי ולקובי מגיע מזל
ותיקן הכל!
XD
תיקנתם כבר?O:
-זה לא נכנס לי ;~;-
נערך לאחרונה על ידי Yas; 12-02-2010 בשעה 19:16.
חדשות רעות יש האקר חדש בן-ז*נה!
שמביא לכולם DC!
מקווים שנתפוס אותו!
קיי D:
תודה ^_^