אני לפי דעתי דוויט האוורד שחקן מפצלת שחקן כשרוני ומקצעוי אני חולה על השחקן הזה
יאו מינג
אמארה סטודמאייר
פאו גאסול
בן וואלאס
שאקיל אוניל
דוויט האוורד
זידרונוס אילגאוסקס
מרקוס קמבי
בראד מילר
מחמט אוקור
אני לפי דעתי דוויט האוורד שחקן מפצלת שחקן כשרוני ומקצעוי אני חולה על השחקן הזה
נערך לאחרונה על ידי yonixd; 17-02-2010 בשעה 21:43.
|
|
יוני,איך אתה מכניס סנטר שהוא על סף גמירת הקריירה המקצוענית שלו לסקר שלך?
כריס קיימן העונה הוא שחקן של 20 ו10 ו2 בלוקים למשחק ככה שהוא אחד הטובים.
ברגע שסוגרים את האוורד ומעמידים מולו שומר טוב או שומר רחב[שאקיל לדוגמא] הוא לא עושה כלום ושאר החמישייה שלו מיירטים מבחוץ בתקווה שהם יקלעו.
לעומת זאת,קיימן הוא אחד הסנטרים היחידים בNBA שיש לו יסודות כדורסל מעולים.שחקן פוסט נהדר וריבאונדר מעולה
הארווארד שחקן ענק גבוה כישרוני חזק ומהיר (בנבא 2K10 אני לא משחק בלעדיו)
גאסול הכי מועיל
ליניב גרין יש פוטנציאל ענק אבל אני ילך על דויוט סופרמן האוורד