ליל"ט =]
|
|
ליל"ט גם לך =]
לילה טוב![]()
לילה טוב לכולם!
לשעבר:
ספוילר:
אתגר פורום "מצא את הסרטון" בפורום ספורט מדיה !
http://www.iatraf.co.il/showthread.php?t=582323
לילה טוב![]()
יש פה מישהו ? משעמם לי .... אני מחכה שהעספור יעלה לי בצפייה הישירה חחח
" אני מביט בך עומד ירושלים שלי לעד , אני מביט בך עומד את בירת ישראל
אני מביט בך דומע בשמחה אני שומע - את שירת ההלל לך ירושלם "
http://img6.imageshack.us/img6/5318/file0big.jpg
קאפלו : " הכי התרשמתי מהעיר ירושלים , יש שם אווירה שונה לחלוטין , כאילו אתה נושם אוויר אחר "
יוסי שבחון : " זו בית"ר ירושלים וזה טדי , אין מה לעשות "
בליל האיחוד הסופי , כשיגידו לי לומר " אם אשכחך ירושלים " אוסיף בליבי את שמך הפרטי קצת לפני ירושלים ...
כן מצאתי חיים מעבר למחשב .
לא , עד 16 ... אבל אין לי הוט אז אני רואה באינטרנט
חיפה שלוםםםםםםםםם , חיפה שלוםםםםםםם הלך הדאבלל תמשיכו לחלוםםםםם (:
" אני מביט בך עומד ירושלים שלי לעד , אני מביט בך עומד את בירת ישראל
אני מביט בך דומע בשמחה אני שומע - את שירת ההלל לך ירושלם "
http://img6.imageshack.us/img6/5318/file0big.jpg
קאפלו : " הכי התרשמתי מהעיר ירושלים , יש שם אווירה שונה לחלוטין , כאילו אתה נושם אוויר אחר "
יוסי שבחון : " זו בית"ר ירושלים וזה טדי , אין מה לעשות "
בליל האיחוד הסופי , כשיגידו לי לומר " אם אשכחך ירושלים " אוסיף בליבי את שמך הפרטי קצת לפני ירושלים ...