חחח פליז לא לדרג אותי>< אני לא בובה או ציורXD אני בנאדם תגיד יפה וזה יספיק (:
תודה=]
חחח פליז לא לדרג אותי>< אני לא בובה או ציורXD אני בנאדם תגיד יפה וזה יספיק (:
תודה=]
*-תמי-*
|
|
את לא נראת 15 (מחמאה)
נראת מעולה![]()
נערך לאחרונה על ידי InSight; 03-04-2010 בשעה 20:29.
וואלה נראית טוב מאמי ...
דברי איתי בד' בכסלו
נראית טוב![]()
עוד פאקינג שבועיים עד שגמר המלווה של הרישיוןן D:
מאמי לא תזיק לך עוד מחמאה....כוסית אשששששששששש 3>