מזל טוב!
|
|
מזל טוב
!מישתמש שפיץ!
מזל טוב![]()
מוכר פריצה לפלייסטישן 3 למעוניינים אפשר לפנות עליי.
מזל טוב..
מזל טוב!
לשעבר:
ספוילר:
אתגר פורום "מצא את הסרטון" בפורום ספורט מדיה !
http://www.iatraf.co.il/showthread.php?t=582323
מזל טוב! (:
זהו חזי החזרזיר והוא על סמים קשים!
מזל טובבבב
![]()
מעבד: I5 760 | לוח אם: H55M-D2H | קירור: BOX |זיכרונות:G-SKILL 4G DDR3 1333MHZ
כרטיס מסך: GTX460| ספק כח: VX450 | אחסון: 250G + 80G | מסך: SAMSUNG T260HD |מערכת קול:Microlab solo 7C
מזל טוב
.אין על הנוסטלגיות שלי.
גרפיקה ועיצוב אתרים | חתימות וסמלים | פלאש ואנימציה
תמיכה גרפית | מדריכים גרפיים | כלים ועזרים למעצב