אני וחבר שלי נסענו ליפו לקנות טבקים ועוד כל מיני אביזרים לנרגילה ונכנסו לחנות דר. נרגילה בשביל לראות איזה סוגי טבק יש לו וכבר בהתחלה המוכר היה עצבני משום סיבה (כנראה בא עצבני מהבית) ראינו שיש לו שם טבק וניל כמו שחבר שלי רצה אבל רצינו להסתכל על עוד טבקים גם בחניות אחרות (כמו מלך הנרגילה אום כולתום וכאלה..) אז הלכנו לאום כולתום וקניתי את טבק לימון-נענע שרציתי ואז כשחזרנו אליו ורצינו לקנות ממנו את הטבק וניל הוא פתאום החליט להעלות את המחיר של הטבק מ5 שקל ל7.5 ואז חבר שלי חזר לחנות ורצה בסוף להחליף את הטבק אבל המוכר ביקש ממנו את הטבק חזרה ונתן לו את הכסף ולא הסכים למכור לו.
בקיצור גם חרא של שירות הבנאדם לא קם מהכיסא שלו ואפילו וגם לא נתן שירות ובסוף גם לא הסכם למכור לנו.
שכל אחד ייתן פה את הדעה שלו על הסיפור ושיגיד מי צודק ומי לא.



ציטוט ההודעה

King




