קהילות פורומים, הורדות, יעוץ ותמיכה


אשכולות דומים

  1. [דיון] הפסד גדול,פשוט חרא.
    על ידי «B£N» בפורום אתרי מתנות חינם
    תגובות: 10
    הודעה אחרונה: 26-02-2010, 05:46
  2. [פרסום]תסתכלו ותהנו פשוט
    על ידי shiran3003 בפורום יצירה, כתיבה וציור
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 16-12-2009, 17:27
  3. [פרסום] קבוצת נרגילה בפייסבוק
    על ידי tamirsus בפורום רשתות חברתיות
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 23-10-2009, 09:50
  4. [פרסום] הוקי אוויר-פשוט לגעת
    על ידי din802 בפורום סלולרי וטאבלטים כללי
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 06-04-2009, 17:54
  5. סעמק החיים בזבל פשוט חרא!
    על ידי MuLtI-FoCaL בפורום דיבורים
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 10-12-2006, 20:26
+ תגובה לנושא
מציג תוצאות 1 עד 10 מתוך 10

[פרסום] דר. נרגילה פשוט חרא של חנות ושירות!

  1. #1

    ברירת מחדל [פרסום] דר. נרגילה פשוט חרא של חנות ושירות!

    אני וחבר שלי נסענו ליפו לקנות טבקים ועוד כל מיני אביזרים לנרגילה ונכנסו לחנות דר. נרגילה בשביל לראות איזה סוגי טבק יש לו וכבר בהתחלה המוכר היה עצבני משום סיבה (כנראה בא עצבני מהבית) ראינו שיש לו שם טבק וניל כמו שחבר שלי רצה אבל רצינו להסתכל על עוד טבקים גם בחניות אחרות (כמו מלך הנרגילה אום כולתום וכאלה..) אז הלכנו לאום כולתום וקניתי את טבק לימון-נענע שרציתי ואז כשחזרנו אליו ורצינו לקנות ממנו את הטבק וניל הוא פתאום החליט להעלות את המחיר של הטבק מ5 שקל ל7.5 ואז חבר שלי חזר לחנות ורצה בסוף להחליף את הטבק אבל המוכר ביקש ממנו את הטבק חזרה ונתן לו את הכסף ולא הסכים למכור לו.
    בקיצור גם חרא של שירות הבנאדם לא קם מהכיסא שלו ואפילו וגם לא נתן שירות ובסוף גם לא הסכם למכור לנו.
    שכל אחד ייתן פה את הדעה שלו על הסיפור ושיגיד מי צודק ומי לא.

  2. קישורים ממומנים

  3. #2
    משתמש כבוד האוואטר של Puma
    תאריך הצטרפות
    08/2007
    גיל
    36
    הודעות
    7,864
    לייקים
    3
    נקודות
    317
    משפט מחץ
    לחץ כאן.

    ברירת מחדל

    למה לא הפכתם לו ת'חנות על זה?!


    והנה יוטם שוב תפס תפוזה על המירק אז:

    «23:08:18» «Guest765» יש פה גיי ?
    «23:08:21» «@y0tam» אני

    יוטם ^ אל תגיד לי יותר שאתה לא הומו, עכשיו כולם יודעים מי אתה .

    צריכים עזרה?, לא מבינים משהו?, תפנו אלי בפרטי.

  4. #3
    משתמש מתחיל
    תאריך הצטרפות
    07/2009
    הודעות
    354
    לייקים
    0
    נקודות
    1,066
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    הייתי שובר לו איזה נרגילה שתיים לא צוחק.

  5. #4
    King


    שם פרטי
    יניב
    תאריך הצטרפות
    07/2005
    הודעות
    5,372
    לייקים
    9
    נקודות
    0
    משפט מחץ
    בשביל לקבל כבוד,צריך קודם לתת אותה.
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    מה כל אחד מרגיש פה עבריין.. זה ערביםם.. אתה רק מתחיל לצעוק עליו הוא שובר עליך כיסא מה אתה דבעים חשים לי גנסטרים זה יפו ..

    בסדר אין מה לעשות.. זה מה שאמר לך היית אומר לו טוב לא צריך והולך לחנות אחרת..
    מה אתה כזה ריגשי כולה לא רצה למכור לך טבק מה הוא חייב לך משהו.. הפסד שלו הוא מפסיד תכסף..
    המלך חזר

  6. #5

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי עוגי צפיה בהודעה
    מה כל אחד מרגיש פה עבריין.. זה ערביםם.. אתה רק מתחיל לצעוק עליו הוא שובר עליך כיסא מה אתה דבעים חשים לי גנסטרים זה יפו ..

    בסדר אין מה לעשות.. זה מה שאמר לך היית אומר לו טוב לא צריך והולך לחנות אחרת..
    מה אתה כזה ריגשי כולה לא רצה למכור לך טבק מה הוא חייב לך משהו.. הפסד שלו הוא מפסיד תכסף..
    מה שעיצבן אותי זה שהוא גם העלה את המחיר ומכר לנו שתי קופסאות ב15 שקל במקום 10 הוא היה יכול לומר לנו כבר מההתחלה שהוא לא רוצה למכור לנו..

  7. #6
    משתמש מכור האוואטר של maor2008
    שם פרטי
    מאור
    תאריך הצטרפות
    08/2008
    הודעות
    1,466
    לייקים
    4
    נקודות
    769
    משפט מחץ
    איש אחד הלך הלך ראה אותך......ברח
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    סתם חרא של בנאדם תהפוך לו שמה משהו ותלך
    לחצו על הלוגו למעלה

  8. #7

    ברירת מחדל

    סתם ערבי, בטח יום לפני צהל הרסו לו את הבית או משהו אז הוא עצבני חחח
    קרא חוקי חתימות

  9. #8
    משתמש מתחיל
    תאריך הצטרפות
    01/2010
    גיל
    31
    הודעות
    48
    לייקים
    0
    נקודות
    0
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    לא קונה משם רק לאום כולתום שווה את המחיר

  10. #9
    משתמש מתחיל
    תאריך הצטרפות
    08/2009
    הודעות
    56
    לייקים
    0
    נקודות
    0
    משפט מחץ
    יש לי פלוץץ!!P:
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    חחח ... יש לי בן דוד בבת-ים - יפו .. הוא סיפר לי יש חגים שאתה הולך לאיזשהו מקוםם מפוצץץ דתיים , אתה יכול לעשות לערבים הכל , לא יעשו לך כלום !!!! מפחדייםם , יפצצו אותם אם הם ייגעו ביהודי ..
    גם לי!









    אין חתימה..
    מה לעשות..

    מי שעושה לי חתימה מלך!

  11. #10
    משתמש משקיע האוואטר של MaximumRed
    תאריך הצטרפות
    01/2010
    הודעות
    4,833
    לייקים
    93
    נקודות
    1
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    אני רוצה לראות את הגבר שיהפוך ביפו חנות של ערבי
    י'אהבלים הוא אונס אותכם באמצע הרחוב ולא במכות, אונס, אונס.
    יצא חרא את האמת.
    אין לי ארץ אחרת גם אם אדמתי בוערת !

+ תגובה לנושא


הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך


כל הזמנים הם לפי GMT +3. השעה כרגע היא 02:08.
מופעל על ידי vBulletin™ © גרסה 4.1, 2011 vBulletin Solutions, Inc. כל הזכויות שמורות.
פעילות הגולשים
אומנות וגרפיקה
מוזיקה
ספורט
סדרות טלוויזיה
סרטים וקולנוע
קנייה ומכירה
רשתות חברתיות
הבורר 3
פורומי פנאי ובידור
סרטים
סדרות
משחקים
דיבורים
אקטואליה
בעלי חיים
בדיחות והומור
משחקי ספורט
הבורר
מחשבים וטכנולוגיה
תמיכה טכנית
חומרה ומודינג
תוכנות להורדה
סלולארי וגאדג'טים
רקעים למחשב
ציוד הקפי למחשב
אבטחת מידע
תכנות ובניית אתרים
כסף ברשת
אייפון
בריאות ואורח חיים
כושר ופיתוח גוף
דיאטה
צבא וגיוס
יעוץ מיני
מה שבלב
אומנות הפיתוי
יהדות
מיסטיקה ורוחניות
אתאיזם ודתות

נושאים: 2,513,728 | הודעות: 8,214,322 | משתמשים: 315,603 | המשתמש החדש ביותר: upizijoj | עיצוב גרפי: סטודיו עודד בביוף | קידוד: rellect