קהילות פורומים, הורדות, יעוץ ותמיכה


אשכולות דומים

  1. תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 09-10-2011, 13:55
  2. [פרסום] תקציר הסרט שליחות קטלנית 4 - התעוררות
    על ידי delepigas בפורום סרטים וקולנוע
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 03-07-2009, 16:38
  3. פרסום פורום !!!
    על ידי AvixTz בפורום משוב
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 01-11-2005, 14:43
  4. תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 24-09-2005, 17:56
+ תגובה לנושא
עמוד 1 מתוך 2 12 אחרון >>
מציג תוצאות 1 עד 15 מתוך 17

[פרסום]סחיבה קטלנית

  1. #1
    משתמש משקיע האוואטר של Reggae-Man
    תאריך הצטרפות
    03/2010
    הודעות
    2,811
    לייקים
    11
    נקודות
    1
    מין: זכר

    ברירת מחדל [פרסום]סחיבה קטלנית

    [ame="http://www.youtube.com/watch?v=MtWkTS4TyYY&feature=related"]YouTube- Hookah Clouds Contest Hookahdomain.com[/ame]


    [ame="http://www.youtube.com/watch?v=sJ5a2ifqwGA&feature=related"]YouTube- Hookah Clouds 2 Hookahdomain.com[/ame]

  2. קישורים ממומנים

  3. #2
    משתמש מתחיל
    תאריך הצטרפות
    03/2005
    הודעות
    63
    לייקים
    0
    נקודות
    0

    ברירת מחדל

    פאקיןןןןן שיטט איזה עננים וזה סמיך חושרמוטה
    אני ותיקקקקקק! ואתה לא

  4. #3
    משתמש מכור האוואטר של maor2008
    שם פרטי
    מאור
    תאריך הצטרפות
    08/2008
    הודעות
    1,466
    לייקים
    4
    נקודות
    769
    משפט מחץ
    איש אחד הלך הלך ראה אותך......ברח
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    לא ניראה לי הגיוני חחח הוא גם לוקח שאחטות של שלוש שניות ככה איך יוצא לו ככה הרבה
    אם הוא יקח אחת ארוכה אז...?
    לחצו על הלוגו למעלה

  5. #4
    Porno Star
    שם פרטי
    טל
    תאריך הצטרפות
    03/2008
    הודעות
    13,191
    לייקים
    50
    נקודות
    271
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי maor2008 צפיה בהודעה
    לא ניראה לי הגיוני חחח הוא גם לוקח שאחטות של שלוש שניות ככה איך יוצא לו ככה הרבה
    אם הוא יקח אחת ארוכה אז...?
    הוא לוקח חזק אחושרמוטה אם לא שמת לב ..

    שלי מוציאה פחות או יותר אותו דבר, ונרגילה קטנה
    ציטוט נכתב במקור על ידי SaYGoDBaY צפיה בהודעה
    יש לי איזה ליקר disaronno ליקר שקדים שבכלל מיצריים אותו ממשמשים נראלי

  6. #5
    מורחקים
    תאריך הצטרפות
    04/2007
    הודעות
    1,070
    לייקים
    0
    נקודות
    331
    משפט מחץ
    בואי ואגלה לך את הסוד שמקל הקסמים

    ברירת מחדל

    סוחבת כמו שלי אבל עזבו סיחבה תקלטו איזה צינור

  7. #6
    משתמש מכור האוואטר של maor2008
    שם פרטי
    מאור
    תאריך הצטרפות
    08/2008
    הודעות
    1,466
    לייקים
    4
    נקודות
    769
    משפט מחץ
    איש אחד הלך הלך ראה אותך......ברח
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    אההה לא שמתי לב שהוא לוקח ככה חזק חח...
    שלי מוציאה טיפה פחות...ישלי סורית גדולה/בינונית כזה בין לבין
    לחצו על הלוגו למעלה

  8. #7

    ברירת מחדל

    למה עם לוקחים ממש חזק זה מוציא יותר?? אני מעשן שנתיים ולא שמעתי על זה
    זה אתה בסרטון?

  9. #8
    משתמש משקיע האוואטר של Reggae-Man
    תאריך הצטרפות
    03/2010
    הודעות
    2,811
    לייקים
    11
    נקודות
    1
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    זה לא אני

  10. #9

    ברירת מחדל

    אני אומר זהמ חניק תחת XD...
    ואי..שלי מוציאה חצי XD

  11. #10
    משתמש מתחיל
    תאריך הצטרפות
    03/2005
    הודעות
    63
    לייקים
    0
    נקודות
    0

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי KoniMelMel צפיה בהודעה
    הוא לוקח חזק אחושרמוטה אם לא שמת לב ..

    שלי מוציאה פחות או יותר אותו דבר, ונרגילה קטנה
    חח כן פחות או יותר אותו דבר? !?
    אני בן זונה אם זה אותו דבר סבבה?
    תצלם ותעלה.
    אני ותיקקקקקק! ואתה לא

  12. #11
    משתמש משקיע האוואטר של Reggae-Man
    תאריך הצטרפות
    03/2010
    הודעות
    2,811
    לייקים
    11
    נקודות
    1
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי JKD צפיה בהודעה
    חח כן פחות או יותר אותו דבר? !?
    אני בן זונה אם זה אותו דבר סבבה?
    תצלם ותעלה.
    אני אתך אחי

  13. #12

    ברירת מחדל

    ווואלה זה חרא כמו שהוא מעשן הכי כיף זה לשבת בפאנן לקחת שחטה בכיףף לאטט להוציא עיגול עיגול או עשן לאט זה הכיף בנרגילה לא לעשן ככה כמו מניאק

  14. #13
    משתמש משקיע האוואטר של Reggae-Man
    תאריך הצטרפות
    03/2010
    הודעות
    2,811
    לייקים
    11
    נקודות
    1
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי eitan40 צפיה בהודעה
    ווואלה זה חרא כמו שהוא מעשן הכי כיף זה לשבת בפאנן לקחת שחטה בכיףף לאטט להוציא עיגול עיגול או עשן לאט זה הכיף בנרגילה לא לעשן ככה כמו מניאק
    אבל זה כל הקטע הוא רוצה לראות לצופים בבית כמה הנרגילה שלו מוציא
    אז בשביל לקבל תוצאת סחיבה מקסימלית הוא צריך לקחת חזק,זה כל הקטע אחי
    לא נראה לי שהוא מעשן ככה גם בסיטואציות עישון רגילות

  15. #14

    ברירת מחדל

    סוד הקסם הוא גחל חם מהמנגל או גחל שהודלק על אש ישירה
    ומים קרים

  16. #15

    ברירת מחדל

    פשש איזה חזק
    קרא חוקי חתימות

+ תגובה לנושא
עמוד 1 מתוך 2 12 אחרון >>


הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך


כל הזמנים הם לפי GMT +3. השעה כרגע היא 16:47.
מופעל על ידי vBulletin™ © גרסה 4.1, 2011 vBulletin Solutions, Inc. כל הזכויות שמורות.
פעילות הגולשים
אומנות וגרפיקה
מוזיקה
ספורט
סדרות טלוויזיה
סרטים וקולנוע
קנייה ומכירה
רשתות חברתיות
הבורר 3
פורומי פנאי ובידור
סרטים
סדרות
משחקים
דיבורים
אקטואליה
בעלי חיים
בדיחות והומור
משחקי ספורט
הבורר
מחשבים וטכנולוגיה
תמיכה טכנית
חומרה ומודינג
תוכנות להורדה
סלולארי וגאדג'טים
רקעים למחשב
ציוד הקפי למחשב
אבטחת מידע
תכנות ובניית אתרים
כסף ברשת
אייפון
בריאות ואורח חיים
כושר ופיתוח גוף
דיאטה
צבא וגיוס
יעוץ מיני
מה שבלב
אומנות הפיתוי
יהדות
מיסטיקה ורוחניות
אתאיזם ודתות

נושאים: 2,513,295 | הודעות: 8,213,889 | משתמשים: 315,603 | המשתמש החדש ביותר: upizijoj | עיצוב גרפי: סטודיו עודד בביוף | קידוד: rellect