קהילות פורומים, הורדות, יעוץ ותמיכה


אשכולות דומים

  1. תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 16-02-2009, 18:28
  2. [הורדה] Nod32 smart security crack by TemDono expire in 2050
    על ידי IceCold בפורום תוכנות להורדה
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 05-07-2008, 08:55
  3. NOD32 Smart Security Suite V3.0.128 - גירסה חדשה!!!
    על ידי sagi_kedar בפורום תוכנות להורדה
    תגובות: 19
    הודעה אחרונה: 27-09-2007, 23:26
  4. ESET NOD32 Smart Security Beta 1a V. 3.0.135.0הגרסה החדשה ביותר
    על ידי s&a בפורום תוכנות להורדה
    תגובות: 12
    הודעה אחרונה: 26-07-2007, 21:03
+ תגובה לנושא
מציג תוצאות 1 עד 6 מתוך 6

nod32 smart security

  1. #1
    משתמש מתחיל
    תאריך הצטרפות
    10/2008
    הודעות
    195
    לייקים
    0
    נקודות
    50
    מין: זכר

    ברירת מחדל nod32 smart security

    שלום...
    יש לי את התוכנה nod32 smart security וקורה לפעמים שהתוכנה מתחילה ליפעול לי בלי שאני יודע וכניראה מבצעת סריקה או משהו ואני שם לב רק שאני מיסתכל על הcpu שלי.
    כשאני מחפש את הסריקה בתוכנה אני לא רואה שום דבר אבל שאני שם את העכבר על האייקון של התוכנה רשום לי nod32 smart security in progress
    איך אני מבטל את זה שהיא תתחיל ככה סתם ליפעול לי?


    תודה רבה!

  2. קישורים ממומנים

  3. #2
    תומך טכני
    תאריך הצטרפות
    07/2008
    גיל
    32
    הודעות
    5,645
    לייקים
    72
    נקודות
    911
    מין: זכר

    ברירת מחדל


    מאושר!מ א ו ש ר
    הודעה זאת נכתבה על ידי חבר בצוות התמיכה של פורום אטרף. ניתן לסמוך על תוכן הודעה זאת.

    כשהיא מעדכנת מעצמה היא לא מראה לך בר התקדמות וההדבר שאתה כנראה מדבר על זה הstartup scan היא עושה את זה על ההתחלה שהיא נפתחת ואמורה לסיים את זה תוך 5-10 דקות ככה שאין לך מה להלחץ השימוש במשאבים יחזור להיות רגיל אחרי כמה דקות

  4. #3
    Subaru Rally Team Member
    VTK Project
    האוואטר של SkyAgric
    תאריך הצטרפות
    11/2004
    הודעות
    6,170
    לייקים
    11
    נקודות
    204
    משפט מחץ
    ההיסטוריה תהיה אדיבה כלפיי, מכיוון שאני עומד לכתוב אותה.
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי acord צפיה בהודעה
    שלום...
    יש לי את התוכנה nod32 smart security וקורה לפעמים שהתוכנה מתחילה ליפעול לי בלי שאני יודע וכניראה מבצעת סריקה או משהו ואני שם לב רק שאני מיסתכל על הcpu שלי.
    כשאני מחפש את הסריקה בתוכנה אני לא רואה שום דבר אבל שאני שם את העכבר על האייקון של התוכנה רשום לי nod32 smart security in progress
    איך אני מבטל את זה שהיא תתחיל ככה סתם ליפעול לי?


    תודה רבה!

    חשבתה לעבור לאנטיוירוס טוב יותר , פשוט יותר , וקל יותר?
    Avira זה השם


    ארים ראשי, אשא עיני אל ההרים במרחקים
    וקולי ישמע כזעקה, כתפילת האדם
    וליבי יקרא מאין יבוא עזרי

    דובדבן נוב 05
    כבוד עד המוות



  5. #4
    משתמט כבוד
    שם פרטי
    אוֹרי
    תאריך הצטרפות
    02/2006
    הודעות
    21,037
    לייקים
    1421
    נקודות
    0
    משפט מחץ
    "אלוהים ברא אותי אתאיסט, מי אתם שתטילו ספק בחכמתו."
    מין: זכר

    ברירת מחדל


    מאושר!מ א ו ש ר
    הודעה זאת נכתבה על ידי חבר בצוות התמיכה של פורום אטרף. ניתן לסמוך על תוכן הודעה זאת.

    ציטוט נכתב במקור על ידי SkyAgric צפיה בהודעה
    חשבתה לעבור לאנטיוירוס טוב יותר , פשוט יותר , וקל יותר?
    Avira זה השם
    התכוונת Microsoft Security Essentials

  6. #5
    תומך טכני
    תאריך הצטרפות
    07/2008
    גיל
    32
    הודעות
    5,645
    לייקים
    72
    נקודות
    911
    מין: זכר

    ברירת מחדל


    מאושר!מ א ו ש ר
    הודעה זאת נכתבה על ידי חבר בצוות התמיכה של פורום אטרף. ניתן לסמוך על תוכן הודעה זאת.

    עזבו שניכם התבלבלתם הכוונה הייתה בכלל לזה
    http://www.avast.com/free-antivirus-download

  7. #6
    Subaru Rally Team Member
    VTK Project
    האוואטר של SkyAgric
    תאריך הצטרפות
    11/2004
    הודעות
    6,170
    לייקים
    11
    נקודות
    204
    משפט מחץ
    ההיסטוריה תהיה אדיבה כלפיי, מכיוון שאני עומד לכתוב אותה.
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    חבר'ה חלאס קשקשת בקשר
    המלצה נעסתה בצורה טובה ואתם באים להרוס?


    ארים ראשי, אשא עיני אל ההרים במרחקים
    וקולי ישמע כזעקה, כתפילת האדם
    וליבי יקרא מאין יבוא עזרי

    דובדבן נוב 05
    כבוד עד המוות



+ תגובה לנושא


הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך


כל הזמנים הם לפי GMT +3. השעה כרגע היא 22:12.
מופעל על ידי vBulletin™ © גרסה 4.1, 2011 vBulletin Solutions, Inc. כל הזכויות שמורות.
פעילות הגולשים
אומנות וגרפיקה
מוזיקה
ספורט
סדרות טלוויזיה
סרטים וקולנוע
קנייה ומכירה
רשתות חברתיות
הבורר 3
פורומי פנאי ובידור
סרטים
סדרות
משחקים
דיבורים
אקטואליה
בעלי חיים
בדיחות והומור
משחקי ספורט
הבורר
מחשבים וטכנולוגיה
תמיכה טכנית
חומרה ומודינג
תוכנות להורדה
סלולארי וגאדג'טים
רקעים למחשב
ציוד הקפי למחשב
אבטחת מידע
תכנות ובניית אתרים
כסף ברשת
אייפון
בריאות ואורח חיים
כושר ופיתוח גוף
דיאטה
צבא וגיוס
יעוץ מיני
מה שבלב
אומנות הפיתוי
יהדות
מיסטיקה ורוחניות
אתאיזם ודתות

נושאים: 2,513,682 | הודעות: 8,214,276 | משתמשים: 315,603 | המשתמש החדש ביותר: upizijoj | עיצוב גרפי: סטודיו עודד בביוף | קידוד: rellect