למה כאן ולא בפורום אוהדים כללי?
תעבירו בבקשה.
למה כאן ולא בפורום אוהדים כללי?
תעבירו בבקשה.
|
|
מה זה הבועל? ם.ם
כן כן מה שתגיד... הפעול תנצח שנה הבאה
מה קשור!?
ואני אוהד בית"ר הפועל לא תנצח ולא בטיח האליפות שנה הבאה של ירושלים!
הבועל בגלל שכאילו הלה פמיליה שונאים ערבים אז הם רשמו כאילו כמו ערבים ב' במקום פ'..
נערך לאחרונה על ידי avivday; 13-05-2010 בשעה 17:21.
בית"ר זונ*ת שישרפו כול אוהדי בית"ר! אמן.
לא שאלנו את דעתך! חח סתם..
אחי אמור להיות כתוב הגועל תל אביב לא הפועל..
יאללה ביתר! D:
חחחח
לרוב אני פה במשתמש לפעמים אחי אז שלא תחשבו שאני בפורום הלא מתאים (המבין מבין) : )