שאלה שלי היא: יש לי WINDOWS XP בעברית קיצר אך אני משנה בוא את קצורי המקלדת?
שאלה שלי היא: יש לי WINDOWS XP בעברית קיצר אך אני משנה בוא את קצורי המקלדת?
|
|
מ א ו ש ר
הודעה זאת נכתבה על ידי חבר בצוות התמיכה של פורום אטרף. ניתן לסמוך על תוכן הודעה זאת.
מה זתומרת לשנות את הקיצור של "העתק" "הדבק" וכאלה?? אם כן אז זה לא אפשרי (במסגרת ההגדרות של ווינדוס)
אבל אם אתה מתכוון לקיצור מיוחד שיפעיל משו מסויים אז יש לך את זה
לחצן ימני על קובץ מסויים > מאפיינים >
אתה לוחץ שם על "מקש קיצור דרך" ומשנה לאיזה קיצור שאתה רוצה